Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Így szoktasd rá a sörre a gyerekedet...

2011.02.26. 18:43 :: Helen H.

Doki szerint Gyerek kövér, mert dupla annyit hízott egy hónap alatt, mint amennyi az átlag...

Oh...

Főleg a hasára hízott...

Kérdi Teddy, hogy ugyan mit eszem én, ami miatt Gyerek - az anyatej révén- így gyarapodik...

Nos: enni nem sokat, ellenben sört szinte minden nap iszom...

 

2 komment

Címkék: sör szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr432693152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.26. 21:25:06

A sör, főleg a barna sör jót tesz a tejtermelésnek - azt mondják, mert én sosem ittam. :)
Ebben a korban nincs kövér gyerek, csak egészségesen jóllakott! Imádom a Michelin babás hurkáikat mindenütt, aztán kinövik...
süti beállítások módosítása