Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

12 csajos testedzés

2015.11.26. 21:18 :: Helen H.

- Nem akarsz egyik barátnőm lenni? - kezdte kolléga rajtam a bemutatkozást...

Aztán szomorkodott kicsikét, mert valamelyik hölgy lapátra tette és ezt a hiányzó lyukat pótolta volna valakivel, és ha már új kolléganő vagyok és most találkoztunk először, hát persze hogy bökött egy ilyen kérdést az örülök a megismerkedésnek után...

Azt is megtudtam, hogy pontosan 12 nője van, mivel 12 törzsvárosba jár munkából kifolyólag és állítása szerint mind a 12 tud a másik 11 létezéséről.

- Nézz rám - folytatta a magát sármosnak gondoló fiatalember -, ennek a kigyúrt testnek szerinted ki tudna ellenállni?

Valóban kigyúrt a teste, ezt nem is vitattam. De mondanom kellett valami kedveset a sok öndícséretre:

- Az a problémám veled - így első látásra - , hogy sajnos csak a testépítésről tudnánk beszélgetni és nekem ez kurvára kevés.

És nem értette mire gondolok...

 

Szólj hozzá!

Címkék: testépítés csajozás

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr448117420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása