Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Nyalni téged

2016.07.17. 11:08 :: Helen H.

Reggel egy átlagosnak induló telefonhívás ébresztett. A hívó fél hogylétem felől érdeklődött, mit csinálok ma, mi a helyzet a gyerekkel és ilyesmi. 

Aztán megkérdezte hogy mennyire ciki ha arra gondol vajon milyen lehet engem nyalni. 

Itt át kellett futtatnom magamon egy átvezető alkalmazást a "Gyerek még alszik" témából a Nyalni téged témába és azt mondtam:

- Egyáltalán nem ciki. A ciki az az, hogy ilyeneket kérdezel tőlem, ahelyett hogy tennéd. De még mielőtt elbíznád magadat, elárulom: tudom rólad mennyire simlis vagy, így inkább meghagylak az ábrándozás szintjén. Ez a különbség köztem és aközött hogy te azt hiszed rólam, én neked bármikor...

 

3 komment

Címkék: puncinyalás

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr888895878

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása