Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

A puncim legjobb barátja

2016.03.20. 21:13 :: Helen H.

Lehet hogy kapásból igent kellett volna válaszolnom arra a mondatra, hogy:

- Ne velem kiabálj ha mással van gondod, de a hátsó konyhában szívesen megujjazlak, jó feszültségoldó.

És persze inkább kiabáltam tovább - ekkor már a fenti mondat elhangzása végett...

Aztán a napokban igazítani kellett a tampon helyzetén és az jutott eszembe, hogy egy ideje tampon a puncim legjobb barátja, mert bár a vibrátor is jó haver, csak az utóbbi nincs bennem egész nap és tartani is kell hogy legyen tartása, nekem meg a csuklóm nem bírja úgy a terhelést mint a csiklóm, és bele is keveredtem rendesen ebbe a szógörgetegbe tehát abbahagyom. 

Tanakodtam, tanakodtam, aztán végül odadobtam kérdésemet a megujjazást opcióként kínáló kollégának:

- Esetleg most a hátsó konyhában megujjaznál?

És nagyon meglepődött, szinte félt, hogy mi a faszt akarok...

Ekkor felvetettem neki, hogy nagyon nem csípem, amikor a férfiak jönnek a fellengzős dumával, a milyen májer vagyok szöveggel, de ha ellentmondás helyett igenlést kapnak, behúzzák farkukat. Persze erre is csak hümmögés volt a válasz. 

Így megegyeztünk, hogy legközelebb bármikor szabadon kiabálhatok vele ha mással van problémám, mert ujjak hiányában nekem meg ez a feszültséglevezető opcióm...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr378507928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slepy 2016.03.21. 15:44:48

"És nagyon meglepődött, szinte félt, hogy mi a faszt akarok..."

Sztem pont azt. ;))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2016.03.21. 20:17:52

@Slepy: Látom fogékony vagy a szójátékra is. ;-)

Slepy 2016.03.22. 14:57:06

@Helen H.: Akkor jól látod. ;-)
süti beállítások módosítása