Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Kefélős mesék

2010.12.02. 05:00 :: Helen H.

"Piroskát biztos megdugta a farkas, csak nem így adták elő..."

Best of Teddy rovatunk következik:

 Jót röhögtem Helenen, aki arra akar majd engem rávenni, hogy esti meséket mondjak a gyereknek. Mondtam neki, hogy a Piroska és farkasban a farkas tuti kefélte Piroskát, és nem megette, legfeljebb kinyalta. A Hófehérke meg prosti volt, aki élősködött a törpökön, mígnem jött a stricije fehér paripán. A három kismalacról meg senki nem hiszi el, hogy házat építenek, mert annyira idióták. Aztán Csipkerózsika kilógatta haját a királyfinak, hogy másszon fel hozzá dugni...

Itt felvilágosítottam Teddyt, hogy keveri a szezont a fazonnal, mert Csipkerózsikát mély álomból csókkal ébresztette a királyfi. Amire ő gondolt, na, az a Red Bull reklám...

1 komment

Címkék: dugás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr202477453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.12.02. 05:23:42

És mennyi ehhez hasonló mes van még!!!! ;)
süti beállítások módosítása