Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Jó picsa fasz nélkül

2016.02.24. 21:47 :: Helen H.

Mondjuk azt tudom értékelni, hogy a bérszámfejtő csaj szeret pletykálni. Magamról neki semmit, de ha terjeszteni akarok másról, akkor mindent...plusz: tőle hozzám az engem érintő hírek maradéktalanul eljutnak...

- Képzeld, járt bent nálam a grazi csoport irányítója. Tudod, az aki elvette feleségül a csajt, aki korábban az én rokonom felesége volt. Na és képzeld, mondta ám, hogy igen jól nézel ki és kár érte hogy szingli vagy. 

- Valóban? Ezt mondta?

- Hát nem pontosan ezt mondta. Úgy fogalmazott hogy jó picsa vagy fasz nélkül.

Mindjárt gondoltam, hogy valahol sántít a dolog...

 

Szólj hozzá!

Címkék: jó picsa fasz nélkül

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr638417238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása