Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Baszás a buszon

2010.04.19. 03:00 :: Helen H.

Nyilvánosságot botránkoztató szexuális viselkedés. Hmmm...


 

Gimnazista korom buszos élményei közé tartozott, ha ifjú gerlepárokat láttam egymással ill. egymáson turbékolni. Különösen a busz hátsó része volt erre alkalmas, így sok párocska már indulás előtt fél órával a járatnál gyülekezett, hogy elsőként felszállva kaparinthassa meg az ominózus “ötös ülést”, annak is szélső részét...

Mindig akadt egy terelő emberük, akinek az volt a dolga, hogy testével vagy táskák egymásra halmozásával takarja a rájuk látást. Persze az utazó nagyérdemű minden igyekezet ellenére látta, mi zajlik a takarni kívánt helyen...

Természetesen a csókolózáson nem lepődött meg senki, hiszen mégis csak a kilencvenes éveket írtuk, és ennyi még a prűdebb népeknek is belefért. Volt aztán példa heves pólómozgásra is a lány mellének tájékán, amiből sejtettük, hogy nem gyerekes csiklandozásról van szó. Sokat elárultak a kéjes tekintetek is. (Nem, nem az enyém.)

Egyetlen egyszer magam is majdnem áldozatául estem egy ilyen kis közjátéknak. Történt ugyanis, hogy sikerült pontosan előttük helyet foglalnom, és a kiengedett hajam rálógott a támlára, aminek a fogantyúját a leányzó közben erőteljesen markolta – a hajammal együtt...

Sajnálom, hogy a pettingnek ez a buszos megjelenítése kimaradt az életemből (na, most lehet mondogatni, hogy Helen még szűz ezen a téren;-), viszont a mentségemre legyen írva: smárolnom azért sikerült a hazafelé tartó járaton.

Változtak a szokások a bérletes tapizást illetően. Anyuka mesélte, hogy manapság már nem csak kizárólag a hátsó üléseken, hanem a busz bármely pontján előfordulnak szexuális ütközetek, és a helyzet pikantériáját az adja, hogy a korábbi csendes matatást felváltotta a hangos kéjelgés. Vagyis: a “mindjárt tövig nyalom a picsádat” és a “szívesen szopnám a kemény farkadat” mondatok úgy szállnak a levegőben, mint pitypang bóbitája a nyári szélben...

Istenem, miről maradok le...

31 komment

Címkék: szex nyilvános szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr461929758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.19. 06:41:56

Bizony, bizony... A buszos kalandok nálam is kimaradtak sajnos, de két hölgyet is ismerek, aki megtett ezt-azt a buszon. Egyikük leszopta a párját, a másik meg kézzel segítette át az áldozatát a gyönyörbe. :-))
De végülis miért ne? Ha épp akkor és ott esik jól? Persze azért igyekezni kell, hogy másokat ne zavarjon a dolog. ;-))
De hogy ilyen nyíltan és hangosan, ahogy te írtad, na ez már nekem is furcsa. Mi anno a villamoson azért igyekeztünk, hogy mást ne zavarjunk még látványban is. :-))

Lionheart7 2010.04.19. 08:06:10

Olyan jó volt ez most reggel elolvasni. Egyből eszembe is jutott az, hogy velem is történt ilyen mikor még 19 voltam. Te jó isten de király is volt. Az akkori párommal se hátsó ülésen voltunk hanem a busz közepén ahol még állnak is körülöttünk. :D Legszebb az volt, hogy én próbáltam neki mondani ne itt meg ne most (persze attól még nagyon akartam) Ő meg csak jobban lázba hozta az, hogy játszom itt jó kisfiút nem akarok busz közepén rosszalkodni.....

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.19. 09:25:14

Nálam is kimaradt:D Egyszer volt buszon smárolás, akkor a mögöttünkülők arról kezdtek el beszélni, hogy manapság már mindenki mindenkivel:D A barátnőmnek rövid haja volt, ami a csorosznyakorosztálynál egyenlő a fiúval...tipikus EPIC FAIL:D

moszkvics · http://moszkvablog.blog.hu/ 2010.04.19. 09:35:56

Sajnos nekem is, de egyszer nézzetek le egy Cinetripre a Rudasba, na ott mi van a törökfördőben,még alátszatra sem kell ügyelni...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.19. 09:54:27

@mykee: Ezért Ti magatokra dobtatok egy plédet?;-)

@zéka: :D Csorosznyakorosztály :D Esküszöm, még nem hallottam ezt a szót. Tanulok Tőled.
Te Zéka, ha a barátnődnek rövid haja volt, akkor Neked hosszú lófarkad?;-)

@Lionheart7: Hmmm. A "játszom itt a kisfiút" mondatig meg voltam róla győződve, hogy csaj vagy. Bár lehet így is az vagy.;-)

vagyok, aki vagyok... 2010.04.19. 10:01:15

hi-hi :) nekem nem maradt ki. nagyon nem. 14-18 éves korom között, nem osztálykiránduláson és a busz sem volt túl nagy. ajaj :DD

sing-lee 2010.04.19. 10:15:45

Na én csak láttam hasonlót. Prága, Vencel tér. Jövünk ki a Nemzeti Múzeumból, elmegy előttünk a városnéző busz. Első harmad teli német túristákkal, lesnek mindenfelé, közepe üres, utolsó előtti ülésen csávó, ölében a leányző ugyanúgy menetirányban( kis nyári ruhában )és a srác kezében a lány melle...ők is várost néztek, csak közben a lány igencsak ugrált...elég mókásak voltak.

Lionheart7 2010.04.19. 10:23:36

@Hirmondo Helen: Ha lehet most már férfi kategóriába sorolnám magam. =)

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.19. 11:13:36

@Hirmondo Helen: akkor még nem, de később hosszúhaj+lófarok volt:D Meg mondjuk már most is olyan hosszú a hajam, hogy össze lehetne fogni:D

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.19. 11:21:45

@Hirmondo Helen: nem, egymást dobtuk egymásra. :-)))
De eszembe jutott közben, hogy a párommal is volt egy hasonló nyáron, hazafelé menet, amikor jó a rövidnadrág és az ölbetett csomagok alatt volt egy kis kézimunka, majd leszállás előtt az ajtóban... Mindez nappal egy bkv buszon. :-)))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.19. 11:47:48

@szingliman: és ez a legszebb emléked Prágából;-)

@vagyok, aki vagyok...: Ezek szerint Te ebben bajnoknak számítasz. Ha jött a kalauz, egyből mutattad a bérletedet, mii?;-)

@mykee:Ki kézimunkázott kit? Valaki szólt volna, csak lazán mondtam volna, hogy "összekötöm a csomag száját, mert kibomlott";-)

vagyok, aki vagyok... 2010.04.19. 11:54:22

@Hirmondo Helen: mindig különjárat volt és főleg visszafelé, mikor már sötét volt...

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.19. 12:04:58

@Hirmondo Helen: hát a párom engem... Egyszerűbb egy pasit, mint egy nőt. ;-)))
Főleg ha nadrágban van a hölgy, mert akkor jól átázik, míg egy rövidnadrágnál elég a szárát kicsit felhúzni, még a slicchez sem kell nyúlni. Ez azért jobb, mert egy mozdulattal el lehet rejteni az álló farkam. ;-))

moszkvics · http://moszkvablog.blog.hu/ 2010.04.19. 12:23:22

@Hirmondo Helen: Az én egyik legszebb élményem Prágához a Big Sisterhez kötődik ;)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.19. 13:31:33

@mykee: Gondolom az arcodon azért nem az látszott, mintha erőteljesen koncentrálnál egy matek feladatra.;-)

@moszkvics: Nem hiszed el, de még nem voltunk a párommal Prágában. Én régebben egy ismerősömmel már voltam, de a férjemmel még nem. Idén tervezzük, hogy indulunk. Jön egyik barátunk is.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.19. 14:24:33

@Hirmondo Helen: ááá, azért már igyekszem edzeni az arcomra is, hogy kívülről rám nézve véletlenül se derüljön ki semmi. Mert akkor tovább tart a játék. ;-))

moszkvics · http://moszkvablog.blog.hu/ 2010.04.19. 14:43:22

@Hirmondo Helen: Tényleg nem hiszem el, és lenéztek az említett khhm, szórakózóhelyre is? Nem vagyok benne biztos, hohy csajoknak is lehet menni. Hmm, lassan érik egy vendégkufirc poszt asszem...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.04.19. 14:52:14

Nah Helen, akkor íme az első dolog amiben űberelni tudlak:-DDDDD Bár gondolom erre számítottál:-DDDDDDDD

vagyok, aki vagyok... 2010.04.19. 14:57:32

@Hirmondo Helen: ne mááá, hogy még nem voltatok! nálunk is érik már egy újabb látogatás, majd elviszlek 1-2 helyre. csak szolídan természetesen. néhány éve láttunk ott egy Janis Joplin emlékzenekart, valami szenzációs csaj énekelt benne. csak ő szép volt :)

SassyGurl 2010.04.19. 15:25:14

legszebb élményem egy balatoni stéghez kötődik :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.19. 20:09:19

@SassyGurl: az is a buszon volt?;-)

@moszkvics: Csak bátran, csak bátran. Tudod, itt nálam lehet paráználkodni.

@vagyok, aki vagyok...: Tényleg, együtt még nem voltunk. A környező várakat már letámadtunk, de a fővárost még nem.

E128 2010.04.19. 22:15:47

@Hirmondo Helen: Ha Prágában jársz, ne hagyd ki a szex múzeumot :) Hátha tud újat mutatni ;) Ja ás majd kérjük a beszámolót!

E128 2010.04.19. 22:20:41

Amúgy ez a buszos korszak nekem is megvolt. 15-18 éves koromban. Persze ilyen messzire mint kézimunka és társai nem mentünk el, lehet azért mert nagyanyám rendszerint a buszon ült és lesett :) Azért jó kis időszak volt. Volt hogy órákat vártam a pasimra, csak hogy együtt mehessünk haza. Régi szép idők.....

arangolo 2010.04.20. 00:29:07

Busz... távolsági Budapestről...utolsó járat...elől egy, hátul kettő, középen mi...sötét...mi ott bizony... De csak otthon jutottunk a végére, de ezért jó volt, és sztem csak egy továbbutazó sejtett valamit a szék nyik-nyikjéből :D

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.04.20. 08:54:23

pitypang bóbitája a nyári szélben...

egész lírikus :-)

pityer 2010.04.24. 15:55:43

Nekem 2002-ben volt hasonló élményem, húgom szalagavató bulijáról mentünk hazafelé a hajnali távolsági járattal, amikor barátnőm kissé kapatosan orál és manuál kielégített. Nem tudom, hogy sikerült, ez aznap este már a harmadik, negyedik volt. A folyosó másik oldalán egy idősebb úr ült, tőlünk nem egészen egy méterre. Mindent látott, de nem szólt, remélem nem állt meg a pészmékere...

wallaby37 2010.05.01. 16:07:44

O tempora o mores!
Csórén kéne baszni az utcán és a buszon is, miért ne? Ne fogjátok vissza magatokat.
Az állatok is így vannak ezzel.
Csak azt tudnám, hogy titeket mi különböztet meg egy utcán összeragadt kutyapártól, ahol a kan vonszolja maga után a nöstényt.

Netszamuráj 2010.07.29. 15:07:27

@Hirmondo Helen: Ne is nagyon jegyezd meg, mert rosszul tudja. A szó, amire gondol, a csoroszlya.

hu.wikipedia.org/wiki/Csoroszlya
süti beállítások módosítása