Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Bent tart majd kiköp

2015.12.31. 13:11 :: Helen H.

Szilveszter délelőttjén még cégben iparkodtam. Egyszálmagam a legfelső emeleten. Két kolléga a földszinten duruzsolt munkafélét és harmadik kolléga befutott hozzám három perc erejéig. Elmondása szerint csak miattam. Boldog új évet kívánni.

Másnapos volt. 

Tegnap este testületi üléssel egybekötött vacsora-és pálinkapartin volt. Sok bort is ivott, amit pezsgővel öblített. Azt mondta jól esne kicsit hányni, de ez nem megy neki. Amúgy nem veszített múlt éjjel sem köztiszteletben álló személyiségéből, mivel bármennyit vedelhet, nem látszik meg rajta.

Csak a másnap. Az durva. Zúg a feje.

De miattam bejött...

- Bocsáss meg, de meg kell kérdeznem, hogy szereted-e bent tartani mielőtt kiköpöd vagy le is nyeled vagy abszolút semmi szopi?

- A pálinkát gyorsan nyelem. A bort szeretem szopogatni. Pezsgőt bent tartom, élvezem ahogy a buborékok szétmennek a nyelvemen. Boldog új évet Neked is és lécci menj haza józanodni...

 

Szólj hozzá!

Címkék: szopás szilveszter józanodás

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr938216330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása