Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Fingtompítás

2012.01.20. 13:27 :: Helen H.

 Telefingott kispárnán aludni???...hááááááááááááááát........

Tudtam én, hogy Teddy vicces típus, na de ennyire...

Egyik este a Kedves olyan dübörgő fingást eresztett útjára, hogy Gyerek ordítva ébredt fel a szomszéd szobában. Tanulva az esetből, a minap az én kis drága férjecském fogta a kispárnáját, és amikor jött az ihlet, gyorsan rászorította a farpofáira, így tompítva a hangot...

Ez talán még nem lett volna gond, ám az események után szerencsétlen párnácskát a feje alá gyömöszölte, jobban mondva: gyömöszölte volna, ha az nem árasztott volna magából roppant kellemetlen szagokat, és ezt alátámasztandó (mármint a szagok milyenségét) az én orromhoz dörgölte a párnát, hogy én is belássam, igaza van, amikor azt állítja: büdös...

A következő pár perc azzal telt, hogy Teddy tudományosan firtatta, mennyi idő szükségeltetik a bűz párnából való távozásához és megállapította: bizony reggel lesz már...

Végül a párna a hasa alatt végezte, mert ugye a padlóra dobni mégsem lehet az ilyen pórul járt jószágot, és a feje alatt sem lett volna célszerű elhelyezni, kivéve ha kábultan kíván álomba merülni, ám erről szó sem volt...

Nem tudom, mennyivel jobb, ha - teszem azt - a matracba fingunk, mert a matracot tényleg nem lehet a földre vetni éjszaka szellőzés gyanánt, és eddig nem figyeltem meg, hány óra kell a bűz matracból való távozásához, de az biztos, hogy néhány perc elteltével az orr hozzáidomul a szagokhoz, és a reggel úgy köszönt ránk, mintha rózsaillatú levegőben szunnyadtunk volna...

A takaró alá rejtett fing sem jó ötlet, mivel ahogy átfordulsz a másik oldaladra és ezáltal emelkedik a paplan, huppsz, ki is szöktek a mérgező gázok, és ezeknek sajnos megvan az a rossz szokásuk, hogy egyenesen az orrodat támadják, véletlenül se illanak el jobbra vagy balra, esetleg angolosan az ajtó felé...

Teddy szerint éjjel az ágyban a legmegnyugtatóbb púzni, mivel akkor nem eszik, nem dolgozik, és senkit sem zavar vele, hiszen én már hozzászoktam!!!...

Azért aranyosan rákérdezett:

- Ugye ez romantikus? Ugye mindig ilyen férfiről és férjről álmodoztál?

Persze, persze...

5 komment

Címkék: fingás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr923593987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hang Ember 2012.01.23. 12:12:43

Valahol ez egyféle nemek harca... illetve annak csatája. Érdekes, hogy az utóbbi két-három posztot olvasva sűrű bólogatásba kezdtem... mert nálunk is hasonló a mindennapok története :D
Ezek szerint ez a házasság "mellékhatása"? :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.01.23. 13:08:59

Kérlek ne felejtsd ki a büfögést, horkolást, és a büdös lábakat sem, mint tipikusan előforduló zavarforrást. ;)

Rose and Lily 2012.01.28. 19:52:48

És így lesz a rózsaszín álomból a nagy büdös (barna) valóság...:)

De ne aggódj, ez minden családban megesik...:)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2012.01.31. 21:46:31

@Hang Ember: Hasonló??? Nem emlékszem rá, hogy a napokban dugtam volna Veled...;-)

@Enchantée: Pedig én a büdös lábakat is szoktam puszilgatni, ha olyan a kedvem kufirc közben:-), és ez nem vicc.

@Rose and Lily: Ez szemléletes hasonlat!:-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.02.01. 07:39:26

@Hirmondo Helen: Jaj, hát a másik egyheti nem fürdése/borotválkozása/fogmosása után is képes voltam megkívánni, ha már egyszer hazatámolygott, olyankor minden mindegy volt, és úgy volt jó!!!! :)
Csak puszilgatni szoktad? ;)
süti beállítások módosítása