Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Helen szülése 3.

2011.01.02. 14:48 :: Helen H.

...végül sikerült beérni a kórházba, saját lábaimon tettem meg a kocsiból a szülészetre vezető utat...

Dokim gyorsan megvizsgált. Hoppá, két ujjnyi tágulás, szuper, szuper, csak így tovább...

Oh.

Egy fincsi beöntés következett, melynek során a nővér megjegyezte, hogy látja szépen vagyok borotválva, akkor ő már nem is borotválgat...

Na, még jó hogy szépen vagyok borotválva, ez volt az egyetlen dolog amiből nem engedtem hatalmas pocakkal sem: a punciborotválás...

Aztán rohanás a vécére. Útközben félrepakoltam a takarítónőt, mert durvára akadályozta a futásban rövidtávon felállítani kívánt rekordomat...

Fél óra múlva felemás állapotban támolyogtam vissza a szülőszobára, ahol Teddy már zöld műtősjelmezbe öltözve stírölte a csinos, fiatal szülésznőt...aki egyébként nekem is tetszett...

A Karate kölyök 1-től 134-ig részeiben látott légzésgyakorlattal próbáltam elviselhetőbbé tenné az időközben 3 percesre zsugorodott fájásokat, sőt, még rá is játszottam a kezemmel, mint aki tényleg valami karateversenyre készül....

Mondta is az egyik szülésznő a másiknak, hogy egész technikás vagyok...

Jajj, de jó...

Délelőtt fél 10 magasságában a dokim úgy gondolta, enyhíti a fájdalmaimat egy öleléssel...majdnem a nyakába hánytam a belőle áradó cigiszag miatt...

(Azért fasza csaj vagyok, nem?, hogy vajúdás közben is pasik szorongatnak...)

Na, elérkezett az a szakasz, amikor baromi székelési inger tört rám. Szexi szülésznéni szerint ez már a baba feje lesz, de ne nyomjak, mert a méh még nem tágult ki megfelelő mértékben...

Oké baszki, nem nyomok, nem nyomok, anyádat...

Csaj vért akart venni, háromszor próbálkozott eredménytelenül - persze a fájásaim szünetében, így nagyon élveztem, hogy az a 20 másodperc szusszanás, amit a gyerektől kapok azzal telik, hogy a szülésznő rajtam gyakorolja a tűszúrást...

Elérkezett az idő, hogy kényelmesen helyet foglaljak a szülőágyon. Mondtam Teddynek, hogy szorítsa a kezemet, mintha dugnánk...azt ugye nem kell ecsetelnem, hogy a 158 centimnek nagy volt a fantasztikus berendezés, olyannyira, hogy a fogantyút, amit elvileg szorongathattam volna, el sem értem...

Roppant kínjaim közepette megjegyeztem a szülésznőknek, hogy szívesen visítanék - mert addig gyakorlatilag kussoltam -, aztán mégsem ordítoztam, pedig felbőszített, hogy lazán mászkálgatnak más kismamák a szülőszobában mindenféle vizsgálatra, és ezerrel mosolyognak rám...

2 komment

Címkék: szülés szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr622554270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.02. 17:50:23

Epihez már késő volt?
Még tudtál arra figyelni, hogy Teddy fogja a kezedet?
Fektettek, vagy félig ülő helyzetben lehettél?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.01.03. 13:52:28

@Enchantée: Még arra is tudtam figyelni, hogy kik sétálnak az utcán.;-)Nem kaptam semmi érzéstelenítőt, bár egy kupica pálinkát szívesen elfogadtam volna...;-)
süti beállítások módosítása