Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Házibulis dugás

2010.10.28. 05:00 :: Helen H.

"Arra koncentráltam, hogy ne hányjam le..."

Best of Teddy rovatunk következik:

Tizenöt-tizenhat éves lehettem, és egy házibuliba voltam hivatalos. Rögtön az elején kinéztem magamnak egy szőke ciklont, akinek látható módon én is bejöttem, függetlenül attól, hogy a pasija is jelen volt. Félre is vonultunk az egyik szobába és a csaj rendesen masszírozni kezdte a farkamat. Én közben próbáltam nem a hajára adni a korábban bedobott több pohár piát. Végül aztán jól meg is dugtam, majd mentünk vissza bulizni. Én a sörök közé, ő meg a pasijához...

4 komment

Címkék: dugás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr802405428

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.10.28. 18:15:58

18 évesen voltam először és utoljára házibuliban, és akkor sem engem dugtak, ráadásul józan voltam... Szóval ez nálam kimaradt, most meg már... :)

kozgaztanar 2010.10.29. 11:35:33

a mi környékünkön a pasik jobban figyeltek rá, hogy a csajuk merre kódorog a házibuliban...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.10.29. 14:35:08

@kozgaztanar: Meglátszik, hogy Teddy nem Magyarországon nőtt fel...;-)

kozgaztanar 2010.11.02. 09:51:28

@Hirmondo Helen: ugye?! Somogyban ezért bicskázták volna!
süti beállítások módosítása