Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Új vágás a puncin

2010.09.15. 12:24 :: Helen H.

Mostanában rákaptam a tükör előtti punciborotválásra...

Helen vs. Teddy rovatunk következik:

 

...mert ugye eddig csak érzésből, látatlanban húzogattam a borotvát. Szerencsére a fürdőszobánkban van egy hatalmas tükör, pont szemben a káddal. Így ha állok a kádban, akkor tökéletes bepillantást nyerhetek az intim részekbe...

Ez a minap olyan jól sikerült, hogy a borotvával kreáltam még egy nyílást a puncimra. Persze nem volt kellemes érzés. Visítottam is. Na, erre a hangra már Teddy is a fürdőbe jött, hogy ugyan már mit alkotok én egyedül...

"Ezt a sebet majd csípni fogja a pisi..." - jegyezte meg nagy komolyan, miután alulnézetből bevizsgált.

Darabig még folyattam a vizet, mire végre nem piros lé csordogált a lábszáramon. Egyébként azóta már pisiltem, és nem csípett...

3 komment

Címkék: punci borotválás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr622297793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.09.16. 00:41:49

Nekem nincs tükröm, legalábbis ilyen nagyobbfajta, marad a látatlanban borotválkozás, és még segítő kezek sem állnak készenlétben, hogy a feleslegtől megszabadítsanak! Micsoda őskori körülmények! ;)))))
És tud ám azért csípni...

Szexofon · http://szexofon.blog.hu 2010.09.17. 13:06:21

Na most már lehet képed arról az érzésről, amikor a Kedves először maga borotválta le a zacsimat :-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.09.17. 14:42:13

@Enchantée: Már gyógyul. Látom Te is átestél ezen.;-)

@Szexofon: Legalább elektromos borotvát használt?;-)
süti beállítások módosítása