Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Diáklány-dugás

2010.02.13. 10:30 :: Helen H.

Pár éve szoktam rá arra, hogy hetente egyszer két copfba kötöm a hajamat. Mint a diáklányok. Tényleg csak a nyalóka hiányzik a számból...

Persze a férjemnek nagyon megtetszett, amikor először látott így. Két copffal. Mondta is, hogy be kellene szereznem egy kockás, rakott miniszoknyát, hozzá térdzoknit, hogy teljes legyen a kép...

Ez meg is történt. Magamra húztam a fekete pántos felsőmet, a csini új szoknyát, térdzoknit és az elengedhetetlen csatos cipőt. Hajamat copfocskákba rendeztem és belibbentem uram (akkor még szimplán pasim) elé. Kicsi fenékriszálás, testsimogatás (a sajátomé), lófarok-pödrés, sőt, még az asztalon árválkodó 2B-t is a szám sarkába vettem a tökéletes összhang kedvéért...

Szólt a Kedves:

- Házifeladatát megírta?

Én:

- Elnézést tanár úr, de elfelejtettem. Most megbüntet?

- Meg hát...

Erotikus mozdulatokkal kezdtem volna szabadulni a cuccoktól, amikor is a Drága stoppot intett:" Ne, csak a cipőt dobd le..."

Persze a bugyi még valahogy lemászott rólam, és ebben a férjem keze is benne volt...

Heves diáklány-dugást tartottunk. Teljesen szétcsúszott a szettem: térdzokni a bokámnál, szoknya zipzárja (ami eredetileg oldalt hordott) a seggemen, copfjaim szénakazal-formációban szanaszét...

...a 2B-t pedig a melltartó pántja alá szorulva találtuk...

Azért ezek a szerepjátékos kufircolások meghozzák a ruhák formáját...

9 komment

Címkék: szex dugás diáklány

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr151753411

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.13. 13:10:32

No, ez étvágygerjesztő poszt.

Kár, hogy ennek kifejtéséhez csatlakoznom kellett a tömörüléshez. Bejön ez a gyűjtsünk barátokat erővel fíling Helen?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.13. 13:29:39

@néma bárány: Bocs, véletlenül sikerült átállítanom a kommentelők csoportját.
Most már visszapakoltam ez eredeti felállásba, legalábbis remélem.
Tegnap már arra is sikerült rájönnöm, hogyan lehet a betűméretet feljavítanom.:-)
Nyugodtan kiléphetsz ám a Közösségből, nem marketingcélzattal garázdálkodtam a kommentelők fül alatt.;-), csak szimplán hülye vagyok.
Most már azt is értem, hogy Styxx miért nem reagált ma még a Kreatív Blogger díjára.:-)
Hát igen, sikerült nagyon kreatívnak lennem nekem is.:-)
Még egyszer bocs, és bocs azoktól is, akik esetleg ma már kommenteltek volna, csak emiatt nem sikerült nekik.

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.02.13. 13:47:21

@Hirmondo Helen: Mondd meg a férjednek, hogy adjon órákat számítógépkezelésből.:-)Akkor tényleg lehetsz diáklány.:-)

Saringer 2010.02.13. 16:09:07

@Hirmondo Helen: Rég jártam erre. Elég pozitív irányban fejlődtél. Kár, hogy van férjed.;)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.13. 16:28:06

@Styxx: Én nem tudom, hogy mi a szent szart csináltam, de a te kommentedet csak előzetes moderáció után nyomta ide a rendszer. A nem létező kukim is tele van már ezekkel a beállításokkal. Állítólag tegnap este az indám is elszállt, ezt is Díva email-jéből tudom.

Szólok az uramnak, nézzen már rá a blogomra.:-)

Styxx 2010.02.13. 16:38:38

@Hirmondo Helen:
Engem már csípőből előre cenzúráz az egész Zinternet:-)
@Saringer:
Neba, Helénkéért kortárs költő is epekedik, vagy egy újabb kamu?:-)

díva naíva 2010.02.13. 21:25:26

hát a szerepjátékos gabalyodásnak megvan a maga feelingje, hmmm :) csípem :)

örülök, hogy újra működsz :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.14. 21:36:12

Kevered a diáklányt az alpesi fejőlánnyal.
süti beállítások módosítása