Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

A sperma útja

2010.03.16. 05:00 :: Helen H.

Vasárnap reggel a férjem farka ébresztett. Kár, hogy a spermákról megfeledkeztem...


 

Kiadós kufircunkat követően még doromboltunk egyet az ágyban. Ez olyan jól sikerült, hogy én vissza is aludtam. Persze az újbóli ébredésem ijedtséggel párosult, félve, hogy nem készül el időben az ebéd. (Jó az asszony, jó az asszony...)

Hirtelen mozdulattal ugrottam ki a takaró alól. Na, emiatt az addig mélyen bennem állomásozó Sperma Hadtest ipari sebességgel távozott belőlem. Csak úgy suhantak végig a lábszáramon, mint mezei egér az őszi tarlón. Természetesen én próbáltam náluk gyorsabb lenni – még hevesen sikoltoztam is -, és elérni a zuhanyzót. Nem jött össze...

Papucsomba verbuválódott a teljes NATO, vagyis a Nemi Aktus uTáni Ondó. Így aztán a krumplihámozás helyett első körben papucsot mostam...

17 komment

Címkék: szex sperma szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr71841733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LittlePossum · http://jatekaszinekkel.blog.hu 2010.03.16. 08:28:07

Sziasztok!

Off

Mit kell ahhoz beallitani, hogy a nevem mellett megjelenjen a blog-om cime!

Elore is koszi!

On

kozgaztanar 2010.03.16. 11:11:22

praktikusan: mi lett az ebéddel? :)))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.16. 11:26:04

@kozgaztanar: Kész lett. Negyed óra csúszással. Ki lehet számolni, hová ment el az a negyed óra.:-)

Saringer 2010.03.16. 11:44:40

@vagyok, aki vagyok...: Nálad is Helenhez hasonlóan működik?:-)

Kedves Helen, zsebkendő nem volt az ágy mellett?

Styxx 2010.03.16. 12:21:08

@LittlePossum:
Kolléga,
Helen blogját IT számítástechnikai tanácsadó blognak nézni? Nem gondolkodtál még politikai karrieren?:-)

treff9 2010.03.16. 13:00:01

@vagyok, aki vagyok...: és milyen jó sors.Soha rosszabb ebédet.@Styxx: Nincs néki képzelő erő ,csak a blogerő.

díva naíva 2010.03.16. 16:41:53

hát ez nem semmi, NATO, ezen rommá röhögtem magam :DDD

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.03.17. 10:04:59

Én megfigyeltem, hogyha elég sokáig fekszem , akkor felszívodik az anyag mint egy jó testápoló. :)
Helen, honnan veszel ilyen állat képeket? :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.17. 11:38:00

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Na, most már értem, miért ragad a lábam három napja.

a.anami 2010.03.17. 12:19:31

Nyelni, nyelni, nyelni! ... A tojásrántottát ebéd helyett..))))
süti beállítások módosítása