Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Tényleg lázba jössz csúnya szavaktól?

2015.10.17. 20:54 :: Helen H.

Jajj hát eleve elbaszott következő menet az olyan, ahol a pasi ilyeneket kérdez miután nyelvemre küldte első öröme bőségét.

- Mondd hogy szexi Picsa! Mondd hogy a te szexi Picsád vagyok!

Szólíthatsz gyümölcsaszaló gépnek is, de ezekben a szavakban nem találok semmi erotikusan lázítót, ezért nem szoktam kérni tőled hogy gyümölcsaszaló gépnek hívj...

Persze megtaníthatsz a nem testiségben keresni szerelmet dologra, ha elég intellektuális és kevésbé parancsoló vagy. Amúgy. Az életben.

Parancsokat csak akkor kedvelem, ha lepedőn zajlanak és te éppen Julius Caesart alakítod, én meg népi rabszolgalány vagyok.

És lázba jövök csúnya szavaktól. A lepedőn.

Felpróbálsz.

Felpróbállak.

Ennyi.

 

1 komment

Címkék: csúnya szavak

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr267963490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Slepy 2016.01.17. 16:03:12

Megbaszom a picsád. Te kis dög.
süti beállítások módosítása