Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Részeg nővel dugni

2012.07.07. 22:39 :: Helen H.

Ilyen még nem történt velem, de legalább ezen is túl vagyok...

Az volt, hogy Apa töltött nekem egy pohár pezsgőt. De magának nem. Pedig azt hittem, hogy kettesben iddogálunk, csak közben én lapozgattam az OBI katalógust, hogy valami occsó, leértékelt kerti garnitúrát keressek, de sajnos nem árultak ilyen paraméterekkel asztalt meg négy széket...

Aztán Apa töltött nekem még egy pohárral. Itt azért már rákérdeztem, hogy "ugye te is iszol velem, hol a poharad?", és láttam is a kezében poharat, csak szerintem nem pezsgő volt benne, mert fekete színű volt, és amit én ittam, az meg világos, szóval biztos nem pezsgő volt, és gyorsan fel is hörpintette, az pedig pezsgő tekintetében nem szokása Teddynek, mert ahogy mondja:"nyalogatni kell, hogy érezzek is belőle valamit..."

A harmadik pohárnál már pityeregtem, hogy miafaszért vittük el Gyereket nagyszülőkhöz, és ez Apa hibája, miatta nincs most itthon a kölyök, és ha jól emlékszem kicsit meg is rugdostam Apa lábát, mert ezzel mélyrehatóbban fejezhettem ki véleményemet Gyerek hollétét illetően, és azért is, mert emlékeztem arra, hogy a dohányzóasztal lábát nem szabad rugdalni, ugyanis az fáj nekem...

Teddy ezen a ponton már videózott, de rendes volt, mert csak nyaktól felfelé voltam látható, mivel időközben ledobtam magamról a cuccaimat, mert nagyon melegem lett, és zuhanyozni is akartam, csak nem az ajtófélfa alatt, mert onnan ugye nem folyik víz, de abban a pillanatban meggyőződésem volt, hogy baszki, de folyik és érzem is a torkomon, de rettenetesen...

Különben pezsgőtől nem lehet berúgni, de én ezt is tudok, ha elég akaraterőm van hozzá, és nem eszem este 10-kor ropit, mert az hízlal, meg filozófiai könyvet olvasok mellé, mert ahhoz a vörösbor illik és nem pezsgő...

Végül az egész üveg pezsgőt megittam, és valamikor a "hangosan sírás az elvesztett szüzesség miatt" és a "görcsösen röhögés, mert jééé függöny van az ablakon" között Apa bejelentette, hogy ő akkor engem most a magáévá tesz, egyrészt azért, mert részeg nővel még nem dugott, és ez egy lehet sohavisszannemtérő alkalom, másrészt pedig azért, mert áll a farka, és kiverni nem meri, nehogy miközben ő masztizik kényelmesen a fotelben, addig én felmásszak suttyomban a csillára, mert azt hiszem elértem a csillagokat, szóval kell a felnőtt felügyelet és erre a szex kiváló eszköz, mert vigyáz is rám és örömködik is egy csapásra...

Arra még emlékszem, hogy Teddy az ágyra dobott, de utána szakadt a szalag, és másnap reggel kérdeztem a kedves férjemtől, hogy most azért van rajtam fordítva a pizsamafelsőm, mert ő adta rám, vagy azért, mert a vasalatlanból kaptam csak elő...

3 komment

Címkék: blog szex szopizmus maszturbálásokk részeg nővel dugni

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr414635228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rose and Lily 2012.07.09. 23:32:10

Ilyen hőségben pizsomafelső? Ez külön kínzás kategória...;)
süti beállítások módosítása