Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Kézrepisi

2012.06.11. 14:24 :: Helen H.

Tudtam, hogy Gyerek se egy elveszett fajta, na de azt nem hittem volna, hogy ilyen korán kezni, különösen azt nem, hogy az apjával...

Szóval Teddy megmutatta Gyereknek, hogyan kell a vécébe pisilni. Gyerek néhány pillanatig figyelgetett kedvesen, majd kihasználva, hogy az apja kezei másutt vannak, begyömöszölte magát Teddy lábai között a vécécsészéhez és kis kezével felfogta apa pisijét...

...mert az biztos tuti érzés lehet...

...és még vigyorgott is hozzá...

...és Teddy is röhögött, nem terelve Gyerek kezét más irányba...

Annyira beteg egy család vagyunk, hogy a postaládára kiírhatnánk: Elmegyógyintézet...

1 komment

Címkék: pisi szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr474580653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ITteddy 2012.06.11. 16:24:22

Azért az eset kicsit komplikáltabb volt. Próbáltam visszatartani a gyereket, úgy hogy kezemben a pöcsömmel gyerek elé egyensúlyoztam ügyelve arra hogy ne a wc mellé csöpögtessek. Próbálkozott jobbról, balról majd amikor rájött hogy így nem boldogul betuszkolta a fejét meg a kezeit a lábam között. A nyakát meg ugye nem szoríthattam, félkézzel pedig már nem lehetett megfékezni.
süti beállítások módosítása