Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Szekrényre élvezni

2012.05.16. 13:05 :: Helen H.

Férfiak szoktak alkalmanként furcsa dolgokat kérni szex közben, ez is az volt...

 

Oh Kedveseim, olyan dolgok ugranak be leánykorom tüszőrepedéses hónapjaiból, hogy szinte magam sem hiszem, tényleg velem esett-e meg...

Na, az volt, hogy a pasival nyaralni mentünk, és lubickolás helyett a hűvös szobában nedvesítettük testünket. Egyszer csak mondja a srác, hogy álljak az ágy elé és táncoljak neki erotikusan. Értitek, csak úgy hipp, ugorjak hárommal odébb és lebegtessem a csöcseimet...

Persze nekem ehhez nem kellett zene, én anélkül is képes vagyok vonaglani, puncival a lábaim között...

Emberünk arra kért, hogy fordítsak hátat neki, mert popsiból is szeretne kapni, meg aztán ő amolyan szégyenlős típus (muhaha), ne legyek má' jókedvének rontója, na...

Dobáltam én kitartóan a farpofáimat, amikor is kéjtől borzolt hangon szól a srác, hogy “nézz ide, nézz ide, nézz ide”, és pár erőteljes pöcsrángatás után telegecizte az éjjeli szekrény oldalát...

...majd vacilált a levegőért kapkodás és a vihogás között...

- Szerintem addig mosd le, amíg nem szárad rá. - indítványoztam, de a geci másnap is ott díszelgett. Végül csak azért törölte le, mert véletlenül feldöntötte a sörös üveget és az is ott folydogált lefelé...

2 komment

Címkék: szex élvezés szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr464516372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rose and Lily 2012.05.16. 22:27:31

Jobban jártál "Teddy"-vel...:)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2012.05.17. 13:30:13

@Rose and Lily: Ő legalább szeret takarítani (is)...;-)
süti beállítások módosítása