Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Pamacs

2012.04.06. 19:31 :: Helen H.

 Már nem látszik a punci, de az uramnak így is tetszik...

Most már két hónapja növesztem a fanszőrzetemet, persze nem saját elhatározásból, hanem Teddy nyomására. Szerinte ez most divat - vagyis a dús punciszőr - , és nekem is újítanom kell, ugyanis a csupaszt kissé unja...

"Pamacs!"- kiáltott fel a Kedves minap és szerényen simított egyet a lenti hajamon...

Én egyelőre szokom, hogy a kádból felállva a tükörben nem látom a nyílásomat, és ahogy tegnap nézegettem, hamarosan fodrászolni kellene, mert ebben a formában inkább sokat használt cipőkefére hasonlít, mint szexbarlangra...

Azt mondja Teddy, hogy ez azért is jó, mert nem látja egyből a fát, csak az erdőt, és így izgalmasabb a dzsungeltúra...

Pedig szerettem a csupasz puncust. Legalább ott alul úgy festettem, mint aki 15 éves...

 

4 komment

Címkék: punci fanszőrzet pamacs csupasz szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr124368465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.04.07. 18:30:40

A hét közepén végre én is bundátlanítottam, bár már egészen kezdtem megszokni... :)
(Így legalább nem látszik az ősz szőrszál odalent sem.)

Végre hallatsz magadról! Illusztrálhatnál is privátban! ;)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2012.04.07. 21:51:08

@Enchantée: Arra gondolsz, hogy cseréljünk puncis képet?...;-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.04.08. 09:54:04

@Hirmondo Helen: Akár! Bár akkor meg kéne vitatnunk, hogy pamacsosat, vagy anélkülit... ;)

Szerintem ismersz annyira, hogy tudd, mire/kire gondoltam! ;)

Rose and Lily 2012.04.08. 21:21:58

Már azt hittem, csak új "anyanyelveden" fogsz publikálni...:)

Bár talán Teddy-dnek más jut eszébe az anyanyelvedről...:)
süti beállítások módosítása