Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Fingás tanórán

2011.12.05. 06:06 :: Helen H.

 Minap olvastam egy cikket a szerencsétlen amerikai diákról, akit bilincsbe verve vittek el a zsaruk, mert órán fingott...

Persze Teddynek miért is ne lett volna majdnem ugyanilyen "megtörtént velem is" sztorija:

"Huh, ez még a középsuliban volt, a koleszban. A tanulószobában ültem többedmagammal, amikor távozott tőlem egy sunyi és kurvára mérgező fing. Pillanatokon belül elterjedt a szag a teremben, és senki nem hitte azt, hogy ez a bűz kintről jön. Ki is nyitották a szoba bal és jobb oldalán lévő ablakot is, de ami kiment a bal felén, azt a huzat szépen visszalökte a jobb oldali ablakon, mindenki legnagyobb örömére. Hát én iszonyatos vihogásba kezdtem azon a malőrön, ami a többieknél kiütötte a biztosítékot. Nem is kellett több, a velünk lévő tanár egyből kapcsolt, hogy én eresztettem útjára a galambot, és rögtön küldött is vécére szarni. Még jó, hogy nem a rendőrséget hívta..."

Ebben a történetben már csak az a szép (ha ezzel a szóval élhetek), hogy én mindezt csak most tudtam meg, pedig lehet hamarabb megdugatom magamat Teddyvel, ha már a kapcsolatunk elején elmeséli...

 

Szólj hozzá!

Címkék: amerika rendőrség fingás bilincs szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr73436827

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása