Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Lógás

2011.11.30. 14:43 :: Helen H.

 ...mert mi is készülünk a karácsonyra, idén még jobban, mint eddig valaha...

Éppen ezért feltétlenül díszbe kellett borítanom a lakást, amit eddig soha, de soha nem csináltam. Max. ajtódísz és egy gyertya valahol a polcon, ám ebben az évben Gyerek (na és a magam) kedvéért ilyen kis édes fenyőfákat gyártottam kartonból.

Most mondjátok, hogy nem szuper! Még abban is szerencsém volt, hogy ilyenek a lámpák, és tudtam hová akasztani. Vagyis Teddy borzasztó rendes volt, és a munka ezen részét elvégezte helyettem. Már csak azt sajnálom, hogy a készítés fázisairól nem készültek fotók, pedig az is megért volna pár illusztrációt, ahogy ollóval a kezemben sietek a síró Gyerek felé...

4 komment

Címkék: készülődés fenyőfa karácsonyi szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr743426077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.12.01. 09:38:10

Nálam kifújt a hangulat abban, hogy naponta karácsonyi zenét hallgatok. Próbálkozok mindig ilyen lógós füzérek kiaggatásával, de lehúzza a súlya. :( Ajtódísz és adventi koszorú van azért, meg fa is lesz. És a szekrényt is ki szoktam világítani, van felül pereme, az megmarad ott...
Ennél autentikusabb fát nem sikerült összehoznod? ;)

Son of UDT 2011.12.01. 12:12:25

Mikor megláttam a képet, azt hittem, hogy a díszítés wunderbaum illatosítókból van, és ez az írás a korai karácsonyi készülődés kifigurázása lesz...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.12.02. 08:05:29

@Enchantée: Még kezdő vagyok papírhajtogatás terén.:-)

@Son of UDT: :D Nem rossz ez a megközelítés.;-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.12.02. 08:13:50

@Hirmondo Helen: Nem baj, lassan gyerek is besegít majd! Na, akkor lesznek igazán szép formák!!!! :)))
süti beállítások módosítása