Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Nyalás közben tilos...

2011.11.15. 09:02 :: Helen H.

 ...bármit is kérdezni, főleg kiegészítendő kérdést...

Teddy már múltkor is haragosan mondta nekem, hogy ha még egyszer azt kérdezem tőle szex közben: "mit csinálsz?", akkor fogja magát és nem dug meg...

Na, jó kis zsarolás nem???...

Aztán tegnap este épp nyalakodott a lábaim között, amikor pillanatnyi szünetet tartva, csak kicsúszott a számon (nem, nem a nyelvem) a tiltott kérdés...

Húú baszki! Olyan méregbe gurult, hogy szinte azt hittem, kapok pár taslit. Villámgyorsan félrelökött az ágyon és magára húzta a pizsamáját...

...és következtek az érvek: ha jó nekem, akkor mi a fasznak kérdezem, mit csinál vagy mit nem csinál...stb.

Persze én kuncogtam, mert annyira viccesnek találtam ezt a szitut...

Később összebújtunk és jól megszerettük egymást...

3 komment

Címkék: szex nyalás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr923384050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.23. 12:54:52

Férfitől soha semmit ne kérdezz, mert ha esetleg kapsz is választ, köszöneted nem lesz benne...

Miss Mansfield 2011.11.26. 14:58:05

Erre a helyes válasz az, hogy "Nyallak, amíg nem sikítasz", nem is értem, miért kell begurulni... :D :D :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.11.30. 14:33:08

@Enchantée: A Kérsz egy sütit? még belefér...;-)

@Szemtelen Tyúk: Így tovább tart szex...;-)
süti beállítások módosítása