Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Gyertyafényes szex

2011.10.30. 22:05 :: Helen H.

 ...mint a régi szép időkben...

Mondtam Teddynek, hogy kellene kicsit szexnosztalgiázni, mert az milyen jó is, és legalább újra más színben látom a nappalit...

Meg is gyújtottam két illatgyertyát, (plusz a töklámpást, hogy ne legyek ünneprontó), és a szoba valóban abban a pompában tündökölt, mint négy éve, leszámítva az ablak előtti szárítón pihenő pelenkákat, a sarokban feszítő járóka árnyékát, és a cumikát, amibe a dugás hevében beletenyereltem...(nem, nem írtam rosszul, tenyereltem, nem ültem...)

Aztán Teddy tíz perc kamatyolás után már nem bírta a kényelmetlen díványt (gipsz nélkül sem), de volt olyan rendes (igen, az én aranyos, drága kis férjem), hogy az illatgyertyákat átvitte a hálószobába, én pedig kuncogva követtem, mert baromi jópofa volt az álló farok botorkálva haladó árnyéka...

Na, a hálóban hanyatt is dobtam magamat az ágyon, mire a Kedves csípőre tett kézzel közölte: 

- Ilyen pózban nem tudlak még megdugni...

Szóval mászhattam rá, de nekem kurvára mindegy a póz, mivel így is, úgy is élvezem...

 

3 komment · 1 trackback

Címkék: szex póz gyertyafény szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr63341225

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Idegesít benne, hogy 11 év után is kedveskedni akar 2011.11.02. 00:05:48

27 éves 2 gyerekes anyuka vagyok, a férjemmel 11 éve vagyunk együtt. nem szeretek vele lenni minden idegesít benne még az is ahogy ennyi évután még mindig kedveskedni akar de még mindig nem tudja hogy mi az amit szeretek semmilyen téren. már éltünk kül...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.11.01. 14:50:19

Lassan már gyerek is engedélyezni fog egyre hosszabb együttléteket nektek kettesben. :) És a rehabilitáció sem tart örökké! ;)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.11.02. 20:59:27

@Enchantée: ...és hamarosan ránk is tör váratlanul...;-)
süti beállítások módosítása