Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Víz alatti csikló-simi

2011.10.02. 04:15 :: Helen H.

Ideje volt egy kis lazulásnak a vízzel teli kádban...

Mondtam Teddynek, hogy miután Gyerek este ágyba kerül, én veszek egy fürdőt és legalább fél órán át áztatom magamat, ő pedig járkáljon addig Gyerekhez, ha a kis virgonc megint harcot vív a takaróval...

Baromi kellemes érzés volt elmerülni és nem gondolni arra, hogy ma újfent kikészítettem magamat az odakozmált kaja miatt...

Valami csoda történhetett, mert Gyerek különösebb ágycsata nélkül álomba merült, és Teddy kedvesen a fürdőkád mellé kuporgott, majd kezével elindult a nyakamtól lefelé...

...és a víz alatt addig-addig "gyötört", amíg teljesen elfelejtettem, hogy egyébként durvára megsemmisültem aznap...

Teddy az én életfám...

2 komment

Címkék: csikló szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr53272201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.10.03. 15:34:10

Csak éppen az öntözés működik fordítva? ;)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.10.04. 07:58:01

@Enchantée: Kölcsönösen öntözzük egymást.;-)
süti beállítások módosítása