Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Dugni vagy szippogatni?

2011.09.19. 13:28 :: Helen H.

 ...mert Teddynek túl büdös volt a bugyim...

Gyerek olyan szépen bealudt a babakocsiban, hogy a szex kihagyhatatlannak bizonyult. Jó volt a nappali keskeny díványa is nekünk, persze félig ruhában, hogy ha ugorni kell kölyökhöz, valami mégis legyen rajtunk, és persze hátulról, mert úgy gyorsabb és én közben látom a teraszon alvó Gyereket...

Ám Teddy egyszer csak abbahagyta...

...mert szerinte kellemetlen szagok áradtak feléje a bugyimból és egyszerűen nem tudott nem beleszippantani a levegőbe...

Baszki!

...és vigyorgott, én pedig morcoskodtam picit, de elmagyaráztam neki, milyen nehéz két gyerekordítás között összedobni a kaját, ami rendesen izzaszt és nem fér bele az óránkénti bugyicsere...

Ennyit az esti hatos gyors menetről...vagy dugsz vagy szippogatsz...

4 komment

Címkék: dugás bugyi büdös szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr333238278

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.09.19. 14:58:39

De hát miért nem dobta félre a fenébe azt a bugyit?!?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.09.19. 21:30:02

@Enchantée: Hogy szépen fejezzem ki magamat:...addigra a szag elűzte a libidót...;-)

led 2011.09.27. 06:02:38

én ezt nem értem.
tudom, hogy mindenki másképp "illatozik"...de hogy lehetsz annyira már büdös, hogy a párod megérzi? sőőőt. nem megérzi, hanem lefordul rólad :-O
komolyan.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.09.27. 08:19:48

@led: Mindenki másra "allergiás". Nekem pl. elmegy a kedvem a szextől, ha elalszom.;-)
süti beállítások módosítása