Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Kúszva kúrás

2011.09.16. 09:09 :: Helen H.

 Este hatkor ugyan dughatnékja van az embernek, de amíg a felnőttek játszanak, vajon ki játszik a gyerekkel?...

Teddy, Gyerek és én a minap mászástechnikát tanultunk a szőnyegen. Közben Teddyre rátört a kangörcs, és szexre hívta Anyukát (ez én lennék) az ágyba...

- Mi lesz Gyerekkel? - kérdeztem mélán.

- Addig itt elkúszogat (igen, sz betűvel, nem r-rel) játéktól játékig, mi majd az ágyból tudunk figyelni rá...

Na persze...

Egyezkedni próbáltam Teddyvel (jó mi), hogy ezt a produkciót (mármint a szex) halasszuk Gyerek fürdetése és altatása utánra, ám Teddy majdnem bőgve közölte, hogy ő addigra álmos és fáradt lesz, és különben is, ha most kanos, akkor most kanos...

...meg milyen tré már, hogy napirendi program lett nálunk is!!! a kufirc, és ő hosszasan szeretne kamatyolni, nem pedig elintézni 10 percben, hogy azért valamit aludni is tudjunk, mielőtt hajnali 2-kor Gyerek nyüsszögni kezd egy kis hátvakarásért...

Baszki Teddy, nincs itt sem anyám, sem anyád, de még egy magyarul beszélő szomszéd sem, akinek átpasszolhatnánk Gyereket, mondjuk "nagytakarítás lesz itthon" címszó alatt...

Szóval maradt a fürdetés utáni gyors 10 perc, aminek kb. az első percében (miközben Teddy a puncimban matatott) Gyerek "átszólt" a szomszéd szobából, hogy valaki adja már szájába a cumikáját...

Mikor visszatértem a hálónkba, Teddy ült az ágy szélén és kínjában röhögött...

...én is csatlakoztam...

 

3 komment

Címkék: szex szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr963231187

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.09.17. 13:33:48

Legalább van kivel közösen röhögni, én anno csak magamon tudtam, magamban, mert egész héten egyedül voltam, hétvégén meg ember fáradt volt, és nem volt kedve dugni (legalábbis velem nem, a hétközbeni egyebekről nem tudok/tudtam semmit)... Szerencsés vagy, hogy kíván a párod, szeretne is veled szexelni, és ott is vagy ilyenkor, még ha időben korlátozottan és elcsúsztatva is, de mégis kéznél, és nem csak képzeletben kell eljátszani a dolgot... :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.09.19. 13:16:40

@Enchantée: Teddy szavait idézve: "Már észrevettem, hogy Gyerek az első.";-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.09.19. 13:18:23

@Hirmondo Helen: Csak megnyugtatásul: idővel gyerek számára nem ti lesztek az elsők! ;)
süti beállítások módosítása