Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Pasipánik

2011.08.18. 19:57 :: Helen H.

 Megnősült, de maga sem tudja miért...

Egyszer régen már írtam arról a fenomenális fiatalemberről, aki majdnem fejemet vette, amiért iwiw-en nem kürtöltem világgá, hogy menyasszony vagyok...

...és ő ezért feleslegesen kért randit tőlem...

...aztakurva baszki...

Szóval ez a fenomenális fiatalember újból képbe került nálam, és Teddyvel könnyesre röhögtük magunkat rajta...

A történet még pár hónappal ezelőtt kezdődött, akkor még azt hittem, véletlen műve az egész, de mint utóbb kiderült: ez a véletlen az én logikámat szolgálta...

Legyen fent nevezett fenomenális emberünk neve Tódi, mert az roppant kedves és jól lehet rugdalni...

Tehát pár hónapja fészbukon észrevettem Tódit egyik ismerősöm ismerősei között, és ezzel a lendülettel ki is jelentkeztem az oldalról...

...reménykedve abban, hogy Tódi legalább a fészen nem bukkan rám és dörgöl az orrom alá valami értelmességet...

Reményeim augusztus elejéig bírták...

Ekkor ugyanis az történt, hogy az iwiw kezdőlapján, a friss hírekben, Tódi hatalmas betűkkel szedve közölte a nagyérdeművel: ő bizony már NŐS, és ezt 253 darab esküvős fotóval illusztrálta, amit - gondolom - a lakodalmi muzsika szünetében, két rántott csirkecomb között töltött fel, körömrágva várva az első lájkot a maga "mindjárt negyven vagyok" gyerekeszével...

...és baszki, másnap, miután eme fontos információkkal gazdagabb lettem: Tódi ismerősnek jelölt a fészen...

...mintha csak aznap vette volna észre, hogy Helen is itt leledzik...

- és ha Helen visszajelöl, akkor látja majd, hogy bezzeg Tódi is talált nőt (persze közel sem olyan tutit, mint amilyen Helen, de legalább puncija van), és Tódi nem akar szédíteni senkit, mert egyből megváltoztatja adatlapján a családi állapotát...

Ez már olyan átlátszó kis játéknak sikeredett, hogy versenyt kellett kacagnunk Teddyvel.

...az urammal baszki, ugyanis nekem már az is van...

...és gyerek is...

...lakáshitellel és buszbérlettel...

...és holnap a használt betétemről is közzéteszek egy fényképet, hogy lássa a sok paraszt, ma nincs kedvem dugni...

 

4 komment

Címkék: iwiw facebook szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr203163432

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.08.20. 09:22:45

Erről jut eszembe, nagyon megnőtt már az a gyerek! ;)
Csak ne bántsd szegény Gyagyás Tódi nevet, nekem szívemnek kedves, bár ezt a FB betyárt nem ismerem... :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.09.01. 11:14:47

@Enchantée: Már olyannyira megnőtt, hogy követel is...;-)

kozgaztanar 2011.09.01. 17:41:52

"persze közel sem olyan tutit, mint amilyen Helen, de legalább puncija van"

:)))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.09.02. 08:09:18

@Hirmondo Helen: Arra utaltam, szívesen megnézném őt... ;)
süti beállítások módosítása