Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Hobbikamaty

2011.06.25. 23:19 :: Helen H.

 - Mit csinálsz szabadidődben?

- Dugok...

* * *

Én még azon szocializálódtam, hogy a hobbi egy szabadidős tevékenység, és olyan dolgok tartoznak körébe, mint a szalvétagyűjtés, makettépítés, olvasás, stb...

Osztrákiában készítettek egy sokatmondó felmérést sógorék szabadidős szokásairól. Azon nem lepődtem meg, hogy a pasik többsége első helyen a szexelést említette, az viszont már szíven ütött, hogy a kamaty, mint olyan, manapság már hobbi...

Ha jobban belegondolok, dédanyámék korában a kufirc a napi rutin részét képezte, és ennek látható jelei a gyerekek voltak, akiknek a létszáma hatnál kezdődött...

Végül is érthető, hiszen dédanyáméknak nem kellett azon izgulni, kik választ Alekosz feleségnek, mint ahogy az sem foglalkoztatta őket, hányan lájkolták fényképüket a fészbukon...

...ellenben ágyba bújtak az utolsó kapavágás után, és másnap hajnalig szorongatták egymás szerszámait a dunyhák alatt...

Sőt, ez a késő esti fizikai munka nem esett nehezükre még akkor sem, ha amúgy egész nap a határban izgatták a lovakat, hogy azok húzzák már egyenesebben az ekét...(bocs, ha nem szakszerűen fogalmaztam...)

Azonban mi már keményen kifáradunk a számítógép előtt, különösen este hat után, amikor végignézzük, melyik ismerősünk hány kisbabás képet töltött fel vagy Pisti (aki hároméves korunkban egyetlen egyszer elment a házunk előtt és onnan ismerjük) milyen gyógyszerrel próbálja elűzni a fejfájást...

Szóval az a nagy harci helyzet, hogy mi a szabadidőnkben sajnos már nem olvasunk, nem gyűjtünk szalvétát, nem építünk makettet (most komolyan, annak idején én tényleg ezeket tanultam osztályfőnöki órán, mint hobbi), de szerencsére még kefélünk...

...abban a heti fél óra szabadidőben...

...és baszki én is itt ütöm a billentyűzetet éjnek idején, ahelyett hogy dugnék...

...ezt a szopást...

 

2 komment

Címkék: szex hobbi szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr233014877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hang Ember 2011.06.27. 15:32:03

Hát, ilyen a bloggerek élete. :)
Gyorsan végigolvastam az újabb soraidat. Kedvelem ahogy írsz.
A feleségemmel mi épp a "a projekt tervezési fázisában" vagyunk. Jövő tavaszra, kora nyárra szeretnénk a gyerkőc születését időzíteni.

A post végére releválva: nagyjából egy korosztály lehetünk, tökéletesen egyetértek veled. Igaz, én későn találtam rá (17 évesen) a mai napig tartó hobbimra, a zenére és a hangtechnikára.
A sikamlós dolgokat meg nem hobbiszerűen kell űzni... :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.06.27. 22:47:41

@Hang Ember: Ejj de jó! Nálunk nem volt ilyen "mikor szülessen meg" tervezés, de a másodiknál majd jobban ügyelünk, hogy ne pont a karácsonyi ünnepi zárvatartás miatt kelljen várnunk a pelenkára...:D
süti beállítások módosítása