Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Steril szex

2011.06.19. 22:51 :: Helen H.

   Fél órás tocsogás szex után a testnedveinkben...oh, régi szép idők...

Gyerek mellett ez kivitelezhetetlen. Ugyanis Gyereknek van egy olyan kellemetlen tulajdonsága, hogy helyre és időre való tekintet nélkül bármikor ordítani kezd, és ezt még mindig nekünk kell valamilyen módon kezelnünk...

Szóval szex végeztével irány a fürdő. Teddy a minap meg is jegyezte, hogy azért ez régebben nem így működött...

Baszki, ezzel én is tisztában vagyok, de mégsem puszilgathatom meg síró Gyereket azzal a szájjal, amivel öt perce még a farkadat szoptam...

Nem beszélve a spermás kezemről...

Vagy Teddy puncinedves minden testrészéről...

2 komment

Címkék: szex testnedv szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr62998813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.06.21. 15:50:36

Nekem ilyen emlékeim nincsenek...
Most vagy nem volt szex, vagy csak éjjel, amikor gyerek aludt (abba a 3 órába, ami 2 szoptatás között volt, simán belefért a heti/havi szexadag)...vagy nem tudom, mit is csináltunk...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.06.25. 22:51:10

@Enchantée: Ezek szerint Te nem rohantál egyből a fürdőbe:D
süti beállítások módosítása