Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Amikor a pasi fáradt a szexhez...

2011.06.11. 11:08 :: Helen H.

 ...mégis letámadtam...

Minap szexi selyembe bújva dörgölőztem Teddyhez, aki épp valami számítógépes játékon növelte türelme határait...

- Helen, most fáradt vagyok a szexhez - felelte egykedvűen, és persze le sem vette tekintetét a kijelzőről...

Mi az hogy egy pasi fáradt a szexhez??? Teddy, mondtad volna inkább azt, hogy mással akarsz játszani! 

Aztán addig-addig piszkáltam, amíg sikerült legyűrnöm azt a rohadt számítógépes játékot, és az uram engem választott...

Nem hittem volna, hogy valaha is egy stratégiai játékkal kell megküzdenem a Kedves kegyeiért...

4 komment

Címkék: szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr902974872

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.06.12. 10:40:29

Hmmm, és még mennyi fontosabb dolog van a pasi életében, amivel meg kell küzdeni egy kis szexért, vagy csak szimpla odafigyelésért... :(
Ügyes vagy! Vagy csak kitartó? ;)

kozgaztanar 2011.06.19. 09:25:09

melyik játék volt? :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.06.19. 22:22:25

@kozgaztanar: Szerinted pont arra figyeltem, milyen játék volt..;-)
süti beállítások módosítása