Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Mintamókus...

2011.05.07. 09:49 :: Helen H.

Persze az "ajkáról ki se fogy a nóta" után belesültem a szövegbe, de szerencsére Google-pajtás mindent tud...

Szóval a ma reggeli vetkőzések és öltözések közepette eszembe jutott ennek az örök klasszikusnak a dallama, és gondoltam bevezetem Gyerek éneklistájára, mint új dalt...

Jobb kezemben már a krumplival teli tálat tartottam, úgy hajoltam Teddy válla fölé, hogy én is lássam a laptopon a szöveget, és ketten repedtfazekaztuk eme régesrégi úttörő slágert, amit a mindjárt öthónapos Gyerek megszeppenve fogadott, és el is aludt rajta...

Mondtam is a Kedvesnek, hogy azok voltak az igazán szép idők, amikor még tartozhattunk valahová, és az örsben akár Hírnök is lehetett belőlünk (még a szerencsétlenebb fajtánkból is), míg most legfeljebb "kuss a neved" tagokká válhatunk egy kisboltokat napi rendszerességgel kifosztó bandában...

Teddy természetesen nyomban leintett, hogy ő bizony már akkor sem akart sehová tartozni, én pedig egy apró könnycseppet morzsolgatva a szemem sarkában (na azért nem, csak így mégis szemléletesebb az érzés leírása) megjegyeztem, hogy az életemből az úttörő korszak már kimaradt...

Azonban kisdobos még voltam...

Elvileg valahol a kis kék nyakkendőm is porosodik...elő is keresem, jó lesz Gyereknek rágcsálni, ha nő a foga...

Fiatal generáció kedvéért egy kis ízelítő abból, amiről meséltem:

 

3 komment

Címkék: a mókus mint úttörő szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr662884394

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.05.08. 19:05:55

Sosem tudhatod, mely lehetetlen dalok hatják meg gyermeket! ;)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.05.09. 19:44:35

@Enchantée: :D először azt olvastam, hogy "hajtják meg a gyereket":D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.05.10. 19:04:34

@Hirmondo Helen: Azért még egy mozgalmi dalra se fosott be a gyerekem. ;)))
süti beállítások módosítása