Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Matatás kádban

2011.04.15. 11:31 :: Helen H.

 Gyerek bealudt de nem volt szívünk magára hagyni...

...ugyanis az elalvás a kertben, a babakocsiban történt, mi Teddyvel pedig végre egy nagy közös fürdőt akartunk venni...

Szóval Gyereket finomat felvittük mózessel a fürdőszobába, még finomabban fejtettük le róla a sapkát, kabátot és reménykedtünk, hogy nem ébred meg...

Közben csordultig engedtük vízzel a kádat és egymással szemben ülve elmerültünk...

Teddy nyomban izgatni is kezdett, amit én persze nem tudtam hangtalanul viselni, és egyszer kérdeztem is, hogy Gyerek alszik-e még...

Majd markon ragadtam a Kedves fegyverét, és én csitítottam csendre Teddyt, mert Gyerek mozdult egyet a mózesben...

Végül gyorsan lemosakodtunk a spermás vízben...

 

1 komment

Címkék: fürdés sperma szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr302827873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.04.28. 10:55:20

Mi újság? Nagyon hallgatsz... Belefulladtatok a kádba? ;)
süti beállítások módosítása