Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Apa anyával játszik...

2011.03.04. 18:08 :: Helen H.

Baszki, ehhez a játékhoz nem elég két ember...

Vettünk Gyereknek utazóágyat, mert ugye mi vándorló életmódot folytató lelkek vagyunk. Mondom Teddynek, hogy rakja szépen össze még a használatbavétel előtt, nehogy akkor kelljen legózni az alkatrészekkel, amikor Gyerek már a dobhártyámat rágja...

Na, addig minden ment is gördülékenyen, amíg a dobozból kicsomagoltuk...amúgy én már az elején furcsáltam, miképp lesz a 100*50 cm-es dobozba pakolt építményből 140*70...

Aztán szükség lett volna Révai Lexikonra a folytatáshoz...

Persze csak azért, hogy jól szétlapítsuk vele az egész cuccot úgy, ahogy van...

Teddy tolta, én nyomtam, majd cseréltünk, hogy mindketten egyenlő mértékben fejlődjünk agyilag...

Gyerek eközben keményen rágva kurva cumikát leste a fejleményeket...

Teddy már erőteljesen izzadt, de azért megkérdezte, mikor dugunk...

- Ha összeraktad Szívem - válaszoltam neki, és mentem a konyhába uzsonnázni...

4 komment

Címkék: utazóágy szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr502710574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.03.04. 18:39:34

Hát nem tudom, korábban legalább lecumiztad volna, hogy motiváltabbá váljon...utána jöhetett volna a jól végzett munka gyümölcse! ;)))

kozgaztanar 2011.03.07. 11:58:32

azóta is szerel bőszen! mi? :))

Hang Ember 2011.03.07. 14:49:06

ööö... a cím alapján mást vártam... :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.03.07. 16:11:15

@Hang Ember: Nyugi, a csomagolás alapján mi is mást vártunk...;-)

@kozgaztanar: ...majd nekiállt a járókának is:D

@Enchantée: A jól végzett munka gyümölcse jött is, sírás formájában jelezte, h most már foglalkozzunk vele is.:-)
süti beállítások módosítása