Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

"Szeretlek" dugás hevében

2011.02.16. 04:57 :: Helen H.

Na, ilyen is régen volt már...

Teddy a minap egy kufirc kellős közepén egyszer csak azt mondta, hogy szeret...

Ha emlékeim nem csalnak, akkor ez utoljára - dugás közben - kb. négy évvel ezelőtt hangzott el a szájából...

Persze én is őt...

1 komment

Címkék: dugás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr952662462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.02.16. 20:55:26

Milyen jó, hogy az ember rekonstruálja a pillanat hevében a történteket, könnyebb lesz visszaemlékezni rá. :)))
Én már azt sem tudom, ki és mikor mondott ilyeneket nekem. Persze a gyereken kívül... ;)
süti beállítások módosítása