Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Álló farokkal a kiságy mellett

2011.01.29. 10:47 :: Helen H.

Igen, tudjuk: ez eszement dolog volt...

 

Gyerek félálomban volt, és ezt kihasználva ismét belevágtunk egy tízperces menetbe. Persze le sem került rólunk a ruha, Gyerek nyöszörögni kezdett...

Teddy azt mondta, hogy ha ugrálnunk kell hozzá, akkor ez a menetünk akár órásra is sikeredhet, és dicsekedhetünk a barátok előtt, hogy bezzeg mi tudtunk hosszan dugni...

Na, Gyerek nagyobb fokozatra kapcsolt, és mivel én voltam felül (úgy értem Teddyn), értelemszerűen én mentem oda kurva cumikát szájába visszatornáztatni, természetesen anyaszült meztelenül. Miközben hajoltam a kiságy fölé, a Kedves megjelent mögöttem és pakolt is volna hátulról, de csillapodásra intettem, azért baszki mégse Gyerek előtt kellene űzni ezt a fajta tevékenységet...

Kurva cumika kb. két percig volt rendeltetésszerű helyén (nem, nem bennem), ismét nyüszítés a babaszoba felől. Ezúttal Teddy ugrott. Óriásit hahotáztam, amikor az ágyunkon elterülve láttam, ahogy a férjem álló farokkal csitítja Gyereket, háttérben a légzésfigyelővel...

Na, most jöhetnek a gyermekvédelmisek anyázni...

2 komment

Címkék: szex szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr402622585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.29. 11:13:24

Azért az a gyereknek is jó, ha kiegyensúlyozott, elégedett, kielégült szülei vannak. :)))

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2011.01.31. 10:09:01

Nem egyszerű a gyerekneveés :-)
süti beállítások módosítása