Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Foshegyek

2011.01.26. 14:44 :: Helen H.

 ...és a vacsorából hazatérve Teddy belenyúlt Gyerek szaros rugdalózójába, mert a félhomályban azt hitte, csak pisi...

Ez konkrétan úgy kezdődött, hogy mivel én kurvajó szerelésben voltam és Teddy feltétlenül akart néhány MILF fotót rólam meg Gyerekről, szóval felvettem az amúgy éber állapotban lévő kicsit a karjaimba és a Kedves kattintgatott...

Később átadtam neki Gyereket, mondván, szeretnék átvedleni itthoni játszósba...

Na, ez volt az a pillanat, amikor Teddy Gyerek félhomályos szobájában (csak az éjjeli lámpa égett) kiabált nekem, hogy szerinte Gyerek bepisilt, mert nedves a rugija...

Kiabálom vissza neki, hogy elvileg a pelenka nem szivárog át, szerintem Gyerek csak leizzadt a fotózásban...

...de Teddy kitartott a véleménye mellett...

Ekkor már be kellett mennem hozzájuk és felkattintva a mennyezeti lámpát a férjecském nagy megdöbbenve - és szitkozódások közepette - tapasztalta, hogy bizony a nedvesség nem pisi, nem izzadság, hanem kérem szépen fos, mi több foshegyek...

"Bazmeg Helen, és még bele is töröltem a textilpelenkába a kezemet, mert azt hittem, csak pisi" - majd áttolta nekem az amúgy vigyorgó Gyereket...

Persze én már félig-meddig levetkőztem csini szerkóból...

...így esett meg, hogy Helen combfixben, kisbugyiban mosta Gyerek lábszáráról a fost...

...amit Teddy lelkesen fényképezett, mert ez milyen tuti szitu már...

2 komment

Címkék: befosás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr982615431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ITteddy 2011.01.26. 16:46:37

nem beletöröltem, hanem konkrétan lepöccintettem a körmömről a szardarabot, mert azt hittem hogy csak egy szösz a gyerek ruhájáról...azt ne kérdezd h hol landolt :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.26. 22:12:45

@ITteddy: Sebaj, ha fél év múlva a gyerek megtalálja, majd megeszi. Újrahasznosítás...
süti beállítások módosítása