Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Oh, szexi lány...

2011.01.25. 05:12 :: Helen H.

...és ismét Nőnek éreztem magamat...

Gyereket passzoltuk a nagyszülőknek, és vacsorázni mentünk. Végre több időt tölthettem a tükör előtt, mint húsz másodperc...

Tetszettem is magamnak.

Persze Teddynek is.

Azt mondta:"Helen, azt hiszem, ha most kellene nősülnöm, megint elvennélek..."

Öt héttel szülés után ennél nagyobb dícséretet nem is kaphattam volna a férjemtől...

5 komment

Címkék: szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr372608328

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2011.01.25. 14:36:21

Nem akarok én szekálódni, de tényleg...

édesek vagytok a papás-mamásban, de Helen eltűnt :)) még csak le sem írtad, milyen dögös csajt láttatok az étteremben vagy hogy milyen jó volt a gyors numera a kocsiban... ejjejj :)

kozgaztanar 2011.01.26. 12:18:23

ez nagyon emberi volt! :)

sing-lee 2011.01.26. 13:29:25

Most kellene? Szóval kényszer volt?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.01.26. 14:29:59

...persze a vacsora 80 %-ában Gyerekről dumáltunk...;-)
süti beállítások módosítása