Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

"...a nőknek el van dugva..."

2011.01.24. 14:14 :: Helen H.

Nemrég kaptam ezt a kommentet, ami az eddigi legjobb komment a Szopizmus blog történetében. Egyrészt a hosszúsága is díjnyertes, másrészt a tartalma is kiváló. Szóval megér egy külön posztot. Köszönjük God is a girl!

(Eredeti itt.)

Ez igen, jó hogy ilyen nyíltan tudsz írni magadról. Érdekes volt. Had írjam le az én gondolataimat is. Nem tudtam hogy a nők először ennyire paráznak, hiszen egy férfinek már a látvány is sokszor elég, hogy felizguljanak, nem nagy kunszt eljuttatni a csúcsra. Nekünk egy lényeges szexuális pontunk van, ami ráadásul egy rúdként kiáll belőlünk és ha végigvezeti a lány a kezét rajta, rögtön megtalálja a lényeget, s ha ez nem egyértelmű, még piros színnel is meg van jelölve. :) Ezzel szemben a nőknek el van dugva, és első alkalomkor emlékszem azt sem tudtam hova nyúljak. Persze hogy tudtam... láttam filmeken... :), de élesben azért, más volt. Nem tudtam melyik pont milyen érzékeny, hol mennyire lehet dörzsölni, ha újazom, erősen vagy gyengéden kell-e, nehogy fájdalmat okozzak neki, és úgy általában tátongott az ürességtől a fejem. Szerencsémre egy házibulin, egy taj részeg lánnyal hozott össze a sors aki hangos vezényszavakkal irányított. Valószínűleg csak az ital hozta ki belőle, de nekem indulónak nagyon is megfelelt. Az volt a baj a lányokkal is, hogy egy tökéletes szexpartnert keresnek, aki tudja a dolgát, de akkor a szüzek kivel veszítsék el? \r\n Nekem is a visszajelzés volt a problémám, mégis honnan tudjam hogy ő hogy érzi. Csak akkor tudok kitapasztalni a megfelelő technikák, ha vezeti a folyamatot. Próbáljon egy lány prosztata masszázst csinálni. Tudod hol van és mit kell vele csinálni? Férfiak valahogy így álltunk a G-ponthoz. A másik dolog a félretájékoztatás, amikor eljátssza hogy jó, de nem árulja el a személyes igényeit, majd a mi hibánk hogy nem úúúgy csináltuk. Ez legalább annyira a nő hibája is. Ha azt akarod hogy jó legyen fel kell vállalnod a dolgaidat, perverz gondolataidat is, persze utóbbit azért célszerű nem az első alkalommal. A nőknek is meg kell tanulnia rávezetni a férfit arra amit szeretnek. Én például gerjedek a női lábakra, de a nő honnan tudná, hogy azt szeretem ha az arcomba nyomja és érzem ahogy uralkodik felettem. A férfiak testileg erősek a nők meg inkább mentálisan, ezért sem szeretnek a férfiak érzelmileg belemenni a dolgokba, mert érzik hogy alárendelt szerepbe kerülnek. Nekem pont ez az izgató, hogy egy 2 pofonos törékeny lány, érzelmileg mennyire a hatalmába tud keríteni. És akkor hol az izom...? ...Sehol mert maga az akarat tört meg, amivel a tested fölött uralkodtál. Engem pont ez a női erő, dominancia fog meg, és ezt szimbolizálja a női láb is. Amíg az ember nem tanulja meg átadni a másiknak a vágyait, addig csak saját félelmeinek a gyümölcsét eszi, s ne a másiktól várja el hogy tudja mit szeret. Huh, elkalandoztam.. bocs hogy ennyit írtam. \r\n \r\n Jó a blogod, néhol túl őszinte,\r\n amitől félnek az emberek ,de nekem pont ezért jön be. Nekem is egy ilyen nyílt csaj kell mint te. :)

Szólj hozzá!

Címkék: komment pasik szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr892608369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása