Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Kurva cumi

2011.01.19. 11:24 :: Helen H.

 ...és ilyen könnyen zombivá válhat az ember...

Gyerek hajnali négykor rákívánt a cicimre, húsz perc szopás után be is aludt. Állóképet meghazudtoló lassúsággal helyeztem rá a mérlegre, de a Gyereknek valahogy kiváló érzéke van ahhoz, hogy az efféle cseleket Freud-féle mélyalvásban is megérezze...

Na, gondoltam, még szopni akar, mert igen csak nyújtogatta a nyelvét. Nem, nem akart szopni, ellenben a cumiját heves mozdulattal beszippantotta a szájába...

Persze ennek a kurva cuminak van az a hibája, hogy semmilyen módon nem mászik vissza Gyerek szájába, ha Gyerek kiköpi...

Másfelől Gyerek még nem tudja megfogni kurva cumit, hogy visszatornássza a nyelve alá, ergo Helen az, akinek közvetíteni kell kurva cumi és Gyerek között...

Ehhez még társul az, hogy Helen nagyon álmos, vagyis köztes megoldás gyanánt maga mellé rakja Gyereket az ágyba, és kezével próbálja tartani kurva cumit Gyerek szájában...

Sajnos Helen kevésbé éber, mint Gyerek, tehát kurva cumi csak azért is kiesik Gyerek szorításából, mire Gyerek megint mozgásba lendül...

Azért hajnali 6 felé Gyerek kezd fáradni, látszólag alszik (kurva cumi békésen pihen a takarón), csigatempóban kiságyába teszem, és amikor fal felé fordulva álomba merülnék, Gyerek észreveszi, hogy kurva cumi nincs mellette...

...délelőtt 9-re mégis mélyalvásba esik...

...akkor most talán én is szendergek valamennyit...

...csengetnek...

9 komment

Címkék: cumi alvás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr122595367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gombóc_Artúr · http://zsirverseny.blog.hu 2011.01.19. 12:00:55

Elkezdődött :)

Csak két év és vége....

aJeti 2011.01.19. 15:56:47

még nem késő: bebilap.hu/csecsemogondozas/aludj.htm

szerintem gyerek az ágyadban nincs jó helyen... kettő referenciám is van rá. de ez ám a lavina téma :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.19. 16:31:26

Az enyém eleve kiköpte a cumit, úgyhogy nem vagyok mérvadó a témában.
Amúgy meg cumi nélkül üvöltött este 8-tól éjfélig az ágyában, anya 10 percenként bement, megsimizte, aztán aludt reggel 6-ig. És lassan rászokott, hogy este 8-tól alvás van, persze a 3 órás szopizások között.
Nyugi, az első 3 hónap halál, de utána tényleg jobb lesz! :)
Ja, és nappal telefon lenémít, kaputelefon kihúz, és alvás, amíg gyerek alszik!!!!!
Nekem nem jött össze, mert mindössze fél!!! órát volt képes aludni napközben, azalatt le sem koppant a szemem. De a Ti kis tündérkétek nem ilyen galád, úgyhogy hamarosan anya is fog tudni aludni... És ha már nem szopik, akkor apa is nyugodtan felügyelheti, míg anya kialussza magát! ;)
Welcome to our world!

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2011.01.20. 12:14:25

Kitartás, türelem....
amúgy jetivel értek egyet, gyerek a saját ágyában aludjon, sok problémától véditek meg magatokat....

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.01.20. 15:22:27

@aJeti: @hzizi: biztos lenne ötletetek, kit vigyek akkor az ágyamba...:-)

Egyébként nem a saját ágyunk, hanem Gyereké, már az is bent van a szobájában. Nem kispályáztunk Teddyvel.;-)
@Enchantée: Gyerek nem kap a sok sírástól sokkot? Mert én igen:D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.01.20. 15:51:39

@Gombóc_Artúr: ...és utána meg az jön, hogy "kisfiam, nem mindegy hogy kinek adod a cumidat"...;-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.20. 16:15:46

@Hirmondo Helen: Nem kap sokkot, hanem idővel alábbhagyja. Én is bőgtem sokat vele szinkronban, de megérte. :)

díva naíva 2011.01.21. 08:44:38

Nos, nálam ez nem volt pálya, az én érzékeny lelkem nem bírta a gyerek terrort, én soha nem hagytam őket sírni, bár párszor volt, hogy a falba vertem a fejemet, mire végre cicin elaludtak, majd kémeket meghazudtoló lassúsággal raktam le őket az ágyba és amint ágyat értek, kipattantak a szemeik :))

Nem tudom, mennyire gáz a hitvesi ágyban altatni, enyémek ott nevelkedtek, én lusta voltam az éjszakai szoptatáshoz a kezdetektől :) viszont kialudt anyuka voltam 1-2 hetes gyerekkel is :))

Atkusz 2011.02.01. 13:14:52

Az en kisfiam is koztunk alszik, igy a parom is ki tudja magat aludni, es en is. Ha meg egymasra vagyunk akkor a gyerek megy be a fal fele, vagy mi megyunk a szobabol ki. Es mivel en reggel megyek dolgozni, nincs annal szebb latvany, hogy a vilag ket legszebb arcat latom indulas elott bekesen alva.
süti beállítások módosítása