Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Így tanítsd káromkodni a gyereked...

2011.01.17. 06:04 :: Helen H.

Úgy döntöttünk, hogy a bébit mindenképpen ébren kell tartanunk a délutáni szopás és az esti fürdetés között, mert csak így fog aludni legalább hajnali 2-ig...

Szóval mihelyst csukódott le a szeme, már zörgettem is a csörgőt...

Közben eszembe jutott, hogy nekem a másnapi ebédhez be kellene pácolnom a húst. Mondtam Teddynek, hogy amíg én a konyhában figyelgetek, addig ő foglalja le a gyereket...

Na, a Kedves ezt a feladatot elég tágan értelmezte...

Ölébe vette a laptopot, amin éppen filmet nézett, majd beült a kiságy mellé...

Én a konyhában csak annyit hallottam kb. minden harmincadik másodpercben:"kurva anyádat...menj a picsába...faszom beléd...szopj le bazmeg..."

Teddy kiszól:"Helen, filmet nézetek a gyerekkel..."

Vettem észre...

3 komment

Címkék: káromkodás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr402586128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.17. 16:06:49

Az enyém 1-1 1/2 évesen már Con Airt, meg Pengét nézett hasonlóképpen, vagy ha nem is nézte, de hallotta az üvöltő tévét cirka éjfélig. Azért egész normális gyerek lett belőle, de a Cobra 11-et már nem hajlandó nézni!!! :)
Ja, és engem is a kocsis szintjén káromkodó szomszédnéni "nevelt", és néha kifejezetten taszít a csúnya beszéd. Néha viszont elkap a gépszíj, de megkönnyebbülök, ha kiadom magamból valami jó kis szaftos módon. :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.20. 15:13:56

@Hirmondo Helen: Tökéletesen elvan a Mamma Mia-val is. :) De "kényszerítettem" már véletlenül moziban angol film nézésére is, na azóta nem csípi a Görögbe fogadva-t. :S
süti beállítások módosítása