Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Fikaszipka

2011.01.15. 17:45 :: Helen H.

Érdekes módon a gyerek türelemmel és egy hang nélkül viselte...

Kipróbáltuk az orrszívó porszívót. Persze értelemszerűen este fél 12-kor, hogy a felső szomszéd ne tudjon nyugodtan bútorokat tologatni ugyanebben az időpontban...

Nos: a bébi élvezte a szituációt, de baszki azokat a fikákat, amiket sikerült a porszívónak kihorgásznia az orrából, még egy felnőtt férfi is megirigyelte volna...

Én hatalmasakat röhögtem, Teddy majdnem öklendezett...

Majd azon gondolkodtunk, miképp lehet a műanyag kis orrszívóból kitisztítani a takonykirályokat...

Sugár forróvíz alatt...

Természetesen én mostam, Teddy csak az instrukciókat adta, hogy "Helen, ott oldalt még van egy kis száradt fika..."

 

6 komment

Címkék: fika szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr772586109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.15. 18:14:38

Azt hiszem egyszer próbáltam...
Aztán kicsim irtó hamar megtanulta a rendes orrfújást, nem volt rá szükség. :)
A gyerek egészsége a lényeg, ha ez segít, akkor meg kell tenni!

kozgaztanar 2011.01.16. 18:22:04

jó az, amíg kicsik, addig nem tudják rendesen kifújni, ha felmászik a baci és begyullad a füle az meg elég gáz... :(

áztasd be, csak aztán lögyböld! :))

díva naíva 2011.01.18. 15:36:18

szerintem meg azonnal öblítsd, míg még csúszik, ez még mind semmi egy jó kis vírusos hasmenéssel szemben... na akkor lesz mit öklendeznie Teddynek :DD bocs :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.01.20. 15:08:41

Ma egyébként akkorát sikerült kiszippantanom, h nem fért bele a szívóka nyílásán...
Jah, a gyerek orrából...;-)

aJeti 2011.01.20. 16:42:48

@Hirmondo Helen: szerintem térjetek át a porszívóra :)
most komolyan.

aJeti 2011.01.20. 16:43:52

oops. ja, hogy ez is az. akkor az előző delete.
süti beállítások módosítása