Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Szex szülés után

2011.01.13. 10:29 :: Helen H.

 Testem még egyelőre nincs  a régi formájában, de dugni ugye jó volna...

...ennek átmeneti hiányát pillanatnyilag Teddy szívja jobban, mert ezzel a kedves kis vágással a hasam alján én még nem merek akrobatikázni...

Meg kell jegyezzem: az uram roppant hősies módon viseli/viselte a szexmentes időszakot...

Na, kiküszöbölve ezt a bazi nagy gondot, a minap drága férjem arra kért, ha már én magyarban ragadtam, ő meg a cseheknél "lazul", legalább skype-on csináljak vmi izgatót...

...nekem sem kellett többször mondani, gyorsan be is ültem a net elé szoptatni a gyerkőcöt...(ki mást ugye...)

- Nem éppen ilyesmire gondoltam... - válaszolta Teddy.

Pedig mostanában csak tejes, büfis, pisis és szaros dolgokkal van dolgom, ergo ezekből lehet választani...

 

 

3 komment

Címkék: szex szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr62580684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.13. 15:19:28

Császár után nem tudom, mennyivel lehet nekiállni újra a testi örömöknek, de finoman biztos lassan el lehet kezdeni, hüvelyi szülésnél 6 hetet mondanak. Nem vad szexcsatával kell nekiállni megünnepelni a dolgot! ;))) Vagy marad a popsi, mint opcionális verzió esetleg...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2011.01.14. 19:39:36

@Enchantée: Teddy is már számolja vissza a heteket...;-)

díva naíva 2011.01.18. 15:34:27

őőőő, hát én egyik szülés után sem vártam egy hónapot :))
süti beállítások módosítása