Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Jól megszoptam...

2011.01.07. 16:55 :: Helen H.

53 kilóval kezdtem a terhességet...

...és 65 kilóval végeztem...

Két héttel a szülés után sikerült 56 kilóra lealkudnom a súlyomat, pedig még nem is fogyókúráztam. Ez biztos azért ment ilyen csúcssebességgel, mert nagyon sokat alszom...

Jajj, persze naivan azt hittem, hogy erre az 56-ra is felmásznak majd a terhesség előtt viselt gatyáim...

Nos: nem...

...és még ott van a Teddy által "kis smile-nak" keresztelt vágásom, amire majd ráfordulhatnak a felesleges hurkáim...

Ne mindegy. Legalább lesz a Kedvesnek mit néznie, ha majd kinyal...

 

1 komment

Címkék: súlyfelesleg szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr422567846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.01.08. 12:00:39

Istenem, ha egyszer az életben lehetnék 65 kiló!!!!!! ;))))
Ha majd a gyerek elkezd mászkálni, és szaladgálnod kell utána, lemegy a maradék is. Mármint, reméhetőleg úgy vagy kódolva. :)
Én sajnos nem, de ez más tészta.
De lehet a kicsivel együtt is tornázni, tutira élvezni fogja! :)))
süti beállítások módosítása