Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Merev helyzet

2010.12.08. 05:00 :: Helen H.

"Ez már az igazi szexhiány jele volt..."

Best of Teddy rovatunk következik:

Még főiskolás voltam, és azokban a hetekben nem sikerült puncit közelebbről befognom. Volt egy kurva dögös csaj a csoportunkban, és szexhiányom enyhítése végett arról fantáziálgattam, milyen lehet a csaj az ágyban. Csak azt nem vettem figyelembe, hogy ennek hatására a gatyámban merevedési folyamatok indultak el, miközben egy szemináriumon ültem, rám jellemzően mindenféle könyv és jegyzet nélkül. Szóltam a mellettem ülő gyereknek, hogy adja már oda a tankönyvét, mert itt az ölemben olvasgatni szeretném...

Szólj hozzá!

Címkék: merevedés szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr452496633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása