Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Hozzám neten jött a Mikulás...

2010.12.07. 05:00 :: Helen H.

Baszki, már azt hittem, hogy vetkőzni fog...

Helen szivatása rovatunk következik:

 

Sajnos pár napot ismét távol töltünk egymástól Teddyvel, és Mikulás napja is beleesett ebbe a néhány napba. Tegnap este a Drága msn-en értekezett velem, egyszer csak kérdi, hogy kiváncsi vagyok-e a Mikulás ajándékára vagy megvárom, míg hazaér...

Persze ezt olyan elánnal adta elő - hamiskás mosollyal a szája szélén -, hogy én egyből arra gondoltam, mindjárt hallom a Macho Man-t, ő pedig előad valami szexi vetkőzős figurát, aminek a végén előkapja a virgácsát...

Szóval felpattant a laptop elől, és én tágra nyílt szemekkel bámultam hűlt helyét a kanapén, izgatottan  készülve a pillanatra, amikor is férjecském alsógatyában beugrik a webkamera elé...

...aztán egy nagyon aranyos Betlehem került a laptop elé...

Természetesen sikongattam örömömben, mivel már régóta szerettem volna ilyet, abszolút nem számítottam rá, és Teddyt ismerve tényleg extra produkciót vártam...

Mondtam is a Kedvesnek ezen észrevételeimet, mire ő:" Remélem a meztelen csajokat nem láttad..."

Szólj hozzá!

Címkék: mikulás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr382496607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása