Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Csúnyácska és pasira vár...

2010.11.30. 05:00 :: Helen H.

Szerintem a pasiknak mindenképpen szüksége van valami ösztönző erőre, hogy egyáltalán nekiálljanak a nő meghódításának...

A magára adó nő pedig talál is ilyen ösztönző fegyvert, mint pl. szexi ruhák, vonzó sminkek, csinos frizurák, üde illatok stb...

Szóval ebből kiindulva számomra elég furcsa, ha valaki úgy várja a sült galambot, hogy közben nem nyitja ki a száját...

Érettségim előtt szükségem volt némi matek korepra, és eljártam egy akkor 30 éves csajhoz, aki amúgy nagy agytröszt volt számok, halmazok tekintetében, de totális álomvilágban élt. Holott én szent meggyőződéssel hittem, hogy harminc éves korára a nő már nem hülye...

Na, elég annyi hozzá, hogy a csajszi izzadságszagát már a kertkapunál éreztem. Ruhatára ugyanabból a szürke pulcsiból és kék nadrágból állt, amiben nem csak odahaza lengett, de dolgozni, bevásárolni, színházba és egyéb helyekre is ezekben a göncökben járt...

Haját fiúsra nyírta, és semmivel nem kezelte a pattanásait...

Mindeközben arról áradozott nekem két matekpélda között, hogy ha majd lesz NORMÁLIS pasija, akkor biztos elmennek ide s oda nyaralni, és nem kell lasszóval embert keresnie, ha moziba szeretne menni...

Baszki, ő halálosan komolyan gondolta, hogy a csupa nyomkodás fejével, a két darab ruhájával és a kilométerről érezhető szagjaival egyszer talál egy NORMÁLIS pasit...

Nagyon sajnáltam.

Persze azóta se talált senkit...

Szólj hozzá!

Címkék: pasizás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr232469914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása