Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Sikíts, sikíts Miss Pink!

2010.11.26. 05:00 :: Helen H.

Retro Helen 2008. június 16.

Beültünk a Szex és New York-ra. Négyen. Tudod, épp úgy mint a filmben. Három srác és én...komoly, így volt...

Túlnyomórészt csajok szállingóztak a nézőtérre. Volt, aki pink színű körömcipőben topogott, tényleg csak a pekingi palotapincsi hiányzott az öléből...és akadt olyan is, aki nyakáig tuningolta fel a melleit, talán abban reménykedve, hogy a felette ülő pottyant némi popcornt a tejcsarnok közé...

Kísérőim legkevésbé a sikításokat tolerálták. Na, az valóban szuperül kijött a Dolby Surround-dal...

New York valóban a hihetetlen történések városa. Így például teljesen elképzelhető, hogy a lerobbant, szürke falú, ósdi bútorokkal felszerelt Carry-lakás tulajdonosának alapos festésre nem, ám méregdrága cuccokra futja...
Nem beszélve arról, hogy a híres írónő, aki amúgy laptopon nyomja, durvára nem képes sms-t és emailt írni, és külön erre a célra használatos személyi asszisztenst vesz fel...

Persze a mese végére a 40 éves utolsó szingli mégis csak "betöri" Biget, akihez egy magamformájú halandó akkor sem menne hozzá feleségül, ha ingyen dobnák utánam...mert ugye kinek kellene olyan férfi, aki nem szervezi helyettem az esküvőt...

Nem is értem, mi történhetett velem, mert amikor vége lett a filmnek, az volt az első kérdésem: hogy áll a török-cseh meccs?...

3 komment

Címkék: és szex new york szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr27524486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.11.26. 05:13:41

Büntiből kellett a fiúknak PONT ezt megnézniük Veled???? ;)))
Vagy terepgyakorlat volt? :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.11.26. 13:13:38

@Enchantée: Azt hiszem ez úgy volt, hogy abban az időpontban ezt és egy horrort vetítettek, és én nem bírom a horrort, de mint kiderült, ez is az a kategória volt...;-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.11.26. 13:17:06

@Hirmondo Helen: Ennyi pasi között nem lett volna kinek a nyakába ugrani, ha esetleg féltél volna?!? Ejnye... ;))))
Én szeretem a horrort is! Egy ilyet inkább csajokkal néznék meg, illetve egyedül tettem meg. :)
Mondjuk a leggagyibb történet nélküli film is más értelmet nyer, ha megfelelő emberrel nézed... :D
süti beállítások módosítása