Mikor múlik el a vágy?...

Helen vs. Teddy rovatunk következik:

 

Nagyban zuhanyozom a minap, amikor is Teddy beszól:"Régebben jobban élveztem, ha láttam a meztelen testedet zuhanyozás közben. De most már..."

Oh. Tényleg csak az hiányzott, hogy legyintsen egyet a kezével...

"Még szerencse, hogy őszinte vagy, különben megsértődnek, ha szexinek neveznél..." - válaszoltam.

Aztán röhögtünk egy jót.

Majd filozofálgatásba kezdtünk, hogy magunk mögött hagytunk immár három évet, és kiváncsian várjuk, mikor fogunk kellően megbolondulni, nyűgnek érezni a másikat és hasonlók...

Nem értem magamat sem, de engem Teddy sosem tud kihozni a sodromból azzal, ha előttem álmodozik friss puncikról, vagy mamásnak hívja valamelyik bugyimat...

Minap este szinte kikelt magából, hogy én miért nem akarom magamat más pasival megdugatni...

Baszki, komolyan nem tudom...