Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Amire a pasik nem emlékeznek...

2010.11.18. 05:00 :: Helen H.

Egy életen át írhatnám ezt a posztot...

Névnap, születésnap: Erre ugye mi a fenének kellene emlékezni, hiszen a nők fél évvel a névnapjuk és szüetésnapjuk előtt kezdik már emlegetni, hogy "Drágám, 112 nap múlva leszek harminc...". A csajoknál ez kb. ugyanúgy működik, mint anno a kiskatonáknál a cetlizés. Ebből kifolyólag nem is csoda, ha a pasik a "még 23 nap van hátra" mondatnál azt hiszik, hogy végre leszerelnek...

Teddy, Te is csak azért emlékszel a születésnapomra, mert napra pontosan megegyezik a Tiéddel?...

Házassági évforduló: Na, ez roppant felejtős dolog. Én már azt is csodálkozva fogadom, ha a leendő férj egyáltalán azt fejben tartja, melyik nap fog megnősülni, nem hogy azt, melyik napon nősült...Egyik ismerősömtől kérdeztem, mikor kelt egybe a párjával. Azt válaszolta:"...háát az biztos, hogy szombatra esett..."

Gyerek neve: Roppant kínos. Múltkor a tévében riportot láttam egy tízgyermekes családról. Az apa nagyjából emlékezett az első három kölyök nemére, így aztán nem is ragoznám tovább, hogy a nevekkel kapcsolatban milyen sikereket ért el...Családi barátunk a minap érdeklődött, hogy ha nekünk is lesz gyerekünk mi lesz a családneve... Pillogtam rá bután. "Ejj baszki, remélhetőleg nem a postástól származik majd..." - feleltem neki...

Anyós neve: Jajj...Teddy két év után kérdezte meg tőlem, hogyan is hívják anyámat, nehogy más néven szólítsa, mint ami...Először azt hittem viccel csak, de nem viccelt. Pár hete hivatalos ügyben járt el helyettem és felhívott, mi is anyám neve...vissza is kérdezett, hogy hosszú ó-val...inkább "anyósomnak" nevezi...

Egyes ruhadarabok helye: Abszolút esélytelen. Ha a nő pakol el helyettük, akkor azért. Ha maguk pakolják el, akkor meg pláne...Nemrég Teddy bőröndjének aljára frissen mosott alsógatyákat csomagoltam, amikor üzleti útra utazott. Amikor hazajött, nagy röstellve előadta, hogy pár napig ugyanazt az alsót kellett hordania, mivel elfelejtette, hogy a tiszták a koffer alján vannak...

Mi lesz a kaja: Amennyiben hús, az többnyire rémlik nekik. Ha nem, akkor napjában tízszer érdeklődnek, mi is lesz a menü...

Hol a lakáskulcs: Kizárásos alapon csak az asszonynál lehet, ha 2 másodpercen belül nem találják meg az autóstáskában...

Fürödtem-e már ma: Ha meccs megy a tévében, akkor igen. Ha időben el kell indulni anyósékhoz, akkor nem...

És a legjobb:

- Mikor dugtunk először?

- Nem tudom, de te talán ott voltál...

8 komment · 1 trackback

Címkék: pasik szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr852452661

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kotász Zoltán - EGY LÁB NEM ELÉG 2010.11.18. 13:15:08

Vásárolni vagy sokfélét és nagy mennyiséget, vagy csak egy konkrét valamit szeretek. Ha két hétre vásárolok, meglódul a fantáziám, stratégiát alkotok – túlélésit –, és a megvalósításkor a felhalmozás ősi ösztönét kielégítve robogok a polcok...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.11.18. 05:32:02

Volt olyan, hogy BÁRMIT elmondtam, face to face, 5 perc múlva visszakérdezett, hogy hogyan is van ez? És hiába magyaráztam egy héten keresztül minden nap a hétvégi programot, azért szombat reggel megkérdezte: most hova megyünk??? Már immunis vagyok az ilyenre, és jó madár módjára ismételgetem százszor... Nemcsak pasik ilyenek, drága gyermekem is mutat némi hajlandóságot erre, bár volt kitől örökölnie. :)))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.11.18. 10:11:27

@Enchantée: Drága gyermeked ezek szerint nem Rád ütött...;-)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.11.18. 16:27:22

Én eddig még soha, semmit nem felejtettem el.

Asszem.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.11.19. 14:55:46

@Laci Today: elfelejtetted a végére írni, hogy "ami a sörrel kapcsolatos"...;-)

Laci Today Magazin · http://www.lacitoday.blog.hu 2010.11.19. 16:13:36

@Hirmondo Helen: mondjuk, nem iszom sört :) mindig mindenhova kocsival v. motorral megyek.
Ha kocsmázni megyünk:
-alkohol kizárva
-üdítőktől, gyümölcslevektől fáj a hasam, kizárva
-vizet inni gáz lenne
-így tehát mindig paradicsomlevet kérek, ettől az egytől nincs hasfájásom. Volt már, hogy három óra alatt egy kocsmát kiittam a paradicsomlékészleteiből. Nem voltak felkészülve rám. Más helyen a pincér szólt be a hatodik kör sör után, mindenkinek lerakta a sörét, nekem a paradicsomlét:
'Mindenkinek egészsgére', majd jelentőségteljesen rám nézett, és kiegészítette: 'már akinek lehet ilyet kívánni'.
Azt bírom, DIREKT mondom hogy nem kérek bele szívószálat és MINDIG raknak bele. Volt már hogy a PIROS paradicsomlevembe nekem pasinak RÓZSASZÍN szívószálat tettek, rosszemberek.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.11.19. 16:51:19

@Laci Today: lehet át kellene térned a tejre...;-)
süti beállítások módosítása