Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Lenyalva

2010.11.16. 05:00 :: Helen H.

Sajnos mégsem csókálló volt a rúzs...

Helen szivatása rovatunk következik:

 

Akkor rendeltem először és utoljára csókállónak nevezett rúzst az Avon katalógusból. Pedig szép vörös színe volt. Még kontúrt is varázsoltam hozzá. Persze a buli végeztével nem maradhatott el a búcsúcsók sem, amibe teljes erővel bedobtam magamat, mert naivan hittem a rúzs időt állóságában...

Aztán a barátnőmhöz mentünk, akinél egyébként aludtam, és az apja épp hajnali tejivást imitált a konyhán. Rám nézett és megállt (nem, nem a farka) kezében a tejesdoboz. Aztán így szólt:"Helen, kiharaptad a szádat?"...

Na, húztam a fürdőszobába és láttam ám, hogy hatalmas vörös folt terül szét a szám környékén, mint aki valami bohócbemutatón volt...

Szóval a csókálló arra vonatkozik, hogy ha ezzel kened magadat, akkor tartózkodj a pasik búcsúpuszijától...

3 komment

Címkék: rúzs szopizmus maszturbálásokk csókálló

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr592448493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása